Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:11:35 GMT

انتقال جنجالی؛ بمب سری آ در آستانه انفجار

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۵۷۷۹

انتقال جنجالی؛ بمب سری آ در آستانه انفجار

به نظر می رسد دیگر باید انتقال جیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی میلان به یوونتوس را قطعی بدانیم.

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست اخبار ضد و نقیضی در مورد آینده جینی دوناروما منتشر می شود و دیگر به نظر می رسد جدایی او از جمع بازیکنان روسونری قطعی شده باشد. نشریه توتواسپورت مدعی شد دروازه بان جوان میلان پس از پیروزی 2-0 برابر آتالانتا و قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان برای روسونری، از هم تیمی های خود در رختکن خداحافظی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مینو رایولا پیشنهاد روسونری برای پرداخت دستمزد هشت میلیون یورویی در سال راضی نبود و خواهان رقم 10 میلیون یورو شده که مورد قبول سران میلان قرار نگرفته است.

 

 

خود مینو رایولا نیز خواستار کمیسیونی بین 15 تا 20 میلیون یورو شده که این خواسته نیز رد شده است. منطق مدیران میلان این بود که دوناروما در آکادمی میلان رشد کرده و تبدیل به یک سنگربان طراز اول شده، اما پرداخت این رقم به منزله هیچ انگاشتن این سرمایه گذاری است. قرارداد دوناروما در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد و او از ماه ژانویه منعی برای توافق با تیم های دیگر نداشته است.

 

اما باشگاه یوونتوس مشکلی با پرداخت رقم مورد نظر دوناروما و رایولا نداشته و با آنها به توافق رسیده است. به نظر می رسد بی شک فصل بعد شاهد حضور این دروازه بان 22 ساله در رختکن بیانکونری خواهیم بود و بی تردید مهم ترین انتقال تابستانی فوتبال ایتالیا بدین ترتیب رقم خواهد خورد.

یوونتوس آث میلان جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آث میلان جان لوئیجی دوناروما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود