Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان بهارستان؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت وگو با ما اظهارداشت:‌ در حمایت از آیت الله رئیسی تاکنون ۱۵ ستاد در تهران و بیش از ۵۰ ستاد توسط نخبگان دانشگاهی، فرهنگی و هنرمندان در سراسر کشور برپا کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا خواجه سروی گفت: خوشبختانه با ورود آیت الله رئیسی به کارزار انتخابات ۱۴۰۰ جریان های دلسوز انقلاب توانسته اند به وحدت جمعی قابل قبولی دست یابند؛ نکته مهم این است که فقط دکتر رئیسی می توانست تمامی نیروهای ارزشی را زیر یک پرچم واحد درآورد و این اتفاق سبب امیدواری در بدنه جامعه نخبگانی کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان داشت: باید توجه داشت روحیه انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی و نگاه مثبت ایشان به قدرت و پویایی جوانان و در عین حال احترام ویژه به پیشکسوتان عرصه های اجرایی کشور از علل مهم اقبال عمومی به ایشان بوده است. این سرمایه اجتماعی ظرفیت گرانبهایی فراهم نموده که به راحتی به دست نمی آید و ایجاد آن سالها تلاش و سخت کوشی می طلبد و امروز ما وظیفه داریم در جهت حفظ و افزایش این سرمایه تلاش کنیم.   وی در خصوص اقبال عمومی به آیت الله رئیسی نیز گفت: در این مورد باید به کارنامه درخشان ایشان چه در جایگاه ریاست قضا و چه در جایگاه اجرایی در آستان قدس رضوی و روحیه متواضعانه و مردمی اشاره نمود که موجب شده کاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری با واکنش مثبت طبقات مختلف جامعه روبرو شده و مطمئن هستیم آقای رئیسی توانایی ایجاد تحولات گسترده در جامعه را دارند.   این استاد دانشگاه بیان کرد: در روزهای اخیر تماس های مکرری از طرف نخبگان فرهنگی و دانشگاهی در حمایت از آیت الله رئیسی با ما صورت می گیرد که هم اکنون مشغول سازماندهی دانشگاهیان هستیم. تا همین امروز حدود ۱۵ ستاد توسط نخبگان دانشگاهی و فرهنگی در تهران و بیش از ۵۰ ستاد را در استان ها و شهرهای مختلف سازماندهی کرده ایم.   وی خاطرنشان کرد: این ستادها جدا از ستاد مرکزی آیت الله رئیسی اما در کنار آنها انجام پذیرفته است و هم اکنون در حال سازماندهی و مدیریت این ستادها و تقسیم کار در هر حوزه هستیم؛ تولید محتوا، دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات و معرفی ویژگی های آیت الله رئیسی از مهمترین وظایف این ستادها می باشد.   وی تاکید کرد: ما تمامی ستادهای سازماندهی شده را موظف به امیدبخشی به آینده به خصوص در میان نسل جوان و نوجوان کشور کردیم و لذا تلاش داریم با فرهنگیان عزیز و معلمان گرامی هم در هر استان ارتباط بگیریم.   خواجه سروی گفت: در هر ستاد بخشی را برای پاسخ به تخریب ها و شبهاتی که به دروغ به آقای رئیسی و دولت ایشان نسبت می دهند اختصاص داده ایم و از همه اساتید گرانقدر و دانشگاهیان عزیز درخواست داریم که جهادگونه وارد عرصه شوند تا جبهه حامیان انقلاب بتواند به اهداف مقدس خود در این رقابت ها نایل شود.   وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در ارتباط با موضوع رقابت های انتخاباتی این است که ما نباید خود را از اکنون پیروز قطعی انتخابات بدانیم و از فعالیت های همه جانبه غافل شویم بلکه باید بر طبق نقشه راهی که طراحی کرده ایم به دنبال جذب بیشتر و سازماندهی فراگیر نخبگان دانشگاهی و فرهنگی و به خصوص هنرمندان باشیم و برای اقناع مردم برای شرکت در انتخابات و پاسخ به شبهاتی که توسط رقیبان طرح می شود شب و روز فعالیت کنیم تا انشاءلله شاهد روی کار آمدن دولت انقلابی و محبوب برآمده از رای بالای مردم باشیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا