Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان پایان یافت اما چون تیم پیکان از ۶ بازیکن تعویضی استفاده کرد نتیجه بازی با رای کمیته انضباطی ۳-۰ به سود تیم سایپا اعلام شد. تیم پیکان از ۶ بازیکن تعویضی استفاده کرد و بازیکن ششم غیر مجاز تلقی شد و بر اساس بند دو ماده ۶۱ تیمی که از بازیکن غیر مجاز استفاده کند ۳-۰ بازنده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم پیکان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده و ممکن است رای کمیته انضباطی تغییر کند به خصوص اینکه همه اعضای کمیته انضباطی موافق این رای نبودند! و قانون در این باره اظهار نظر صریحی نداشته است. 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در خصوص این پرونده با سایت فدراسیون فوتبال صحبت کرده و گفته است: تاکنون این پرونده به کمیته استیناف واصل نشده است. در صورت اعتراض به حکم صادره و ارسال پرونده، نهایت دقت خود را در بررسی پرونده و انطباق با مقررات مبذول خواهیم کرد و تاکید رئیس فدراسیون بدون هرگونه اغماضی بر رسیدگی سریع و قاطع بر پایه اجرای عدالت با محوریت قوانین و مقررات مربوط است. لذا توصیه می‌شود تمام دست اندرکاران، کارشناسان حقوقی و اعضای تیم‌های مرتبط با موضوع، ضمن خویشتن داری، از هرگونه پیش داوری و اظهار نظر خارج از محتویات پرونده پرهیز کنند.»

تیم های ذوب آهن و نساجی نیز به این رای اعتراض کرده اند به این خاطر که آنها هم همانند سایپا برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری تلاش می کنند و از صدور رای به سود تیم سایپا متضرر شده اند.

این رای حواشی زیادی به دنبال داشته است به عنوان مثال رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد در پایان فصل تیم را به استانداری تحویل خواهد داد و از فوتبال می رود و مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان از سمت خود استعفا کرد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان کمیته انضباطی سایپا پیکان سایپا کمیته انضباطی رای کمیته انضباطی تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی