Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دریجانی روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به آغاز طرح نسخه الکترونیکی در استان یزد از سال ۹۸ اظهار داشت: این طرح در حال حاضر ۸۰ درصد پزشکان و ۸۷ درصد درمانگاه‌ها و مراکز درمانی یزد اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۹۰ موسسه درمانی و تشخیصی خصوصی و دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، افزود: تلاش ما این است که این طرح تا مردادماه امسال در تمام مراکز درمانی و تشخیصی و مطب پزشکان استان اجرایی شود که با اجرای کامل آن، دیگر از آبان ماه نسخه کاغذی از پزشکان پذیرفته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریجانی با بیان اینکه مکانیزم های تشویقی برای پزشکانی که نسخه الکترونیکی صادر می کنند، در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بیماران از پزشکان نسخه الکترونیکی مطالبه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد تاکید کرد: در حال حاضر در دفاتر کارگزاری دفترچه بیمه صادر نمی شود اما سایر فرآیندهای بیمه ای انجام می گیرد.

دریجانی، یزد و کرمان را از استانهای پیشتاز در اجرای طرح نسخه الکترونیک معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و پزشکان بتوانیم در سریعترین زمان ممکن به پوشش ۱۰۰ درصدی طرح برسیم.

وی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن نسخه ها، امکان نظارت بر روند توزیع دارو را نیز فراهم می کند، بیان کرد: اکنون امکان رصد داروهای مهم و خاص از صفر تا ۱۰۰ فراهم شده و از این طریق می توان داروهای قاچاق را از مجاز تشخیص داد.

دریجانی سامانه‌های الکترونیک برای ارتباط مردم با سازمان بیمه سلامت و این اداره کل را شامل پایگاه شفاف‌سازی به آدرس shafaf.ihio.gov.ir، سامانه رسیدگی به شکایات به نشانی shekayat.ihio. gov.ir، سامانه دریافت پیشنهادات مردمی به آدرس qms.ihio.gov.ir/people/createsuggestion و سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس Eservices.ihio.gov.ir/esc ذکر کرد.

کد خبر 5220738

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بیمه سلامت استان یزد انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا اردبیل عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری