Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@16:31:16 GMT

ثروتمندترین فرد جهان کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۹۴۷

ثروتمندترین فرد جهان کیست؟

برنارد آرنو- مدیرعامل شرکت لویی ویتون با پشت سر گذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود.

 

به گزارش پول نیوز، افزایش قیمت سهام برند لویی ویتون باعث شد تا برنارد آرنو- مدیرعامل این شرکت- با پشت سر گذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود. طبق اعلام فوربس، برنارد آرنو اکنون ۱۸۶.۳ میلیارد دلار ثروت دارد و این مساله او را بالاتر از مدیرعامل آمازون با ۱۸۶ میلیارد دلار ثروت قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مارس سال ۲۰۲۰ ثروت آرنو بیش از دو برابر افزایش یافته است. برند لویی ویتون به عنوان بزرگ ترین برند لوکس جهان زیرمجموعه های شناخته شده ای همچون مویه، هنسی، فندی، دیور و جیوانچی دارد.

بخش بزرگی از رشد ارزش سهام برند لویی ویتون به لطف افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در جهان بوده است. در سه ماهه نخست امسال، لویی ویتون در چین که بزرگ ترین بازار مصرفی کالاهای لوکس محسوب می شود بیش از ۱۷ میلیارد دلار درآمد داشته که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است. اکنون لویی ویتون به یک برند ۳۲۰ میلیارد دلاری تبدیل شده است.

وی متولد شهر روبه در شمال فرانسه است و در مدرسه پلی تکنیک پاریس مهندسی خواند. این مدرسه محل تحصیل سه رئیس جمهور و سه برنده جایزه نوبل فرانسوی بوده است. آرنو که در شهر پاریس سکونت دارد، مجموعه نفیسی از آثار هنری را نیز نگهداری می‌کند که آثاری از پابلو پیکاسو و مائوریسیو کاتلان در آن دیده می‌شود. وی هم چنین مالک املاک زیادی در فرانسه و ۹۶.۴ میلیون دلار ملک در بورلی هیلز کالیفرنیا است.

علاوه بر برنارد آرنو، دیگر میلیاردر مشهور کالاهای لوکس یعنی فرانسوا پینو که مدیرعامل گروه کرینگ محسوب می شود از ۲۷ میلیارد دلار در سال قبل به ۵۵ میلیارد دلار رسیده است. برند گوچی مشهورترین زیرمجموعه کرینگ است.

به صورت کلی از زمان آغاز همه گیری کرونا بسیاری از افراد ثروتمند نسبت به قبل ثروتمندتر شده اند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا- یکی از همین افراد محسوب می شود که ثروتش به ۱۴۷.۳ میلیارد دلار رسیده است. ماسک در رده سوم ثروتمندان جهان قرار دارد.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جف بزوس ایلان ماسک پول نیوز ثروتمندترین لویی ویتون میلیارد دلار برنارد آرنو لویی ویتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است