Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه رکورددار است.

به گزارش برنا، دکتر میرجلیلی در مراسم کمک های مومنانه فدراسیون بیان کرد: این فدراسیون رکورددار برگزاری رزمایش کمک های مومنانه است و امروز در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هفتمین مرحله رزمایش را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تدابیر دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ۳۱ فدراسیون موفق به برپایی رزمایش کمک های مومنانه در حوزه ورزش شدیم.

ورزشکاران افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت های دلیر مردانی است که از خاک کشورمان دفاع کردند. مردم عزیز ما در خرمشهر مقاومت کردند و با زمین گیر کردن دشمن، مطابق با فرمایش امام خمینی (ره)، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی عنوان کرد: مقارن شدن هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با آزادسازی خرمشهر این پیام را دارد که جامعه ورزش تا آخر پای عهد خود با حضرت علی (ع) هست. پنج هزار شهید ورزشکار در کشور افتخار بزرگی است. امیدوارم جامعه ورزش فرهنگ، اخلاق و اخلاص امیر المومنین را همچنان سرلوحه خود قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان گفت: از فدراسیون برای برپایی رزمایش و از مسئولین ورزشی کشور به دلیل حضور در این مراسم تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر