Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ایمیلی که به فدراسیون کشتی در مورد رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان آسیا ارسال شده، آمده است: متاسفانه باید به اطلاع برسانیم که دولت تایلند بدلیل مواجه شدن با موج سوم شیوع ویروس کرونا در آن کشور مجوز برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را در شهر بانکوک صادر نکرده است لذا فدراسیون کشتی تایلند قادر به میزبانی از این رویداد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه جهانی کشتی در حال تلاش برای بررسی امکان اختصاص میزبانی به کشوری دیگر و همچنین اعلام زمانبندی جدید برگزاری این رقابت‌ها (درصورت تعیین میزبان جدید) می‌باشد. اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی خواهد رسید.

گفتنی است اتحادیه جهانی کشتی ماه گذشته با تصمیم هیئت رئیسه خود رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که قرار بود در دهلی پایتخت کشور هند برگزار شود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد و حال این احتمال وجود دارد مسابقات جوانان نیز برگزار نشود.

بیشتر بخوانید

دیدار دبیر و سوریان با چهره نامدار کشتی بلغارستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی جوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند