Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ایزد سیف‌الله پور» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص رای دیدار و سایپا اظهار داشت: ماده ۲۲ کمیته انضباطی فیفا تاثیر گذاری و نتیجه آن بر جدول، تصمیم می گیرد. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد اما به همین راحتی از حق خود نمی گذریم. باید به این اشاره کنم که اگر قرار بود نتیجه بازی تغییر پیدا کند، چرا نتیجه بازی پیکان و استقلال تغییر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: ما به دنبال جلوگیری از بی عدالتی هستیم. رییس فدراسیون صحبتش این بود که از فوتبال پاک دفاع کند اما چطور می شود ناظر و داور چهارم بازی محروم نمی شوند. ما و پیکانی ها را تهمت زدند اما سایپایی ها فقط یک جلسه محروم شدند. ما اعتراض خود را اعلام کردیم و مطمئن هستیم که کمیته استیناف نیز مستقل عمل کرده و حق را به حقدار می رساند. 

مدیرعامل نساجی مازندران گفت: انصافا باید قبول کنیم که این نتیجه با لابیگری برگشته است. همه اهل فن را بیاورید تا قضاوت کنند. قبل از انتخابات برای رای آوردن، کار گروهی انجام می گیرد اما کسی که انتخاب می شود بعد از آن نباید با افراد تیم خود رابطه ای داشته باشد.

او در پایان اظهار داشت: روند کاری تیم ما با حضور ساکت الهامی مشخص است اما وقتی فدراسیون رای خود را به نفع یک تیم خاص صادر می کند، بی عدالتی است. دوستان چرا تنها به سال ۹۳ استناد کردند؟  

   

برچسب‌ها فیفا کمیته استیناف سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیفا کمیته استیناف سایپا فیفا کمیته استیناف سایپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد