Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:29 GMT

شفافیت تقویت‌کننده انتخاب اصلح توسط مردم است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۴۰۱

شفافیت تقویت‌کننده انتخاب اصلح توسط مردم است

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطعاً به هر میزان کاندیداها در ارائه برنامه خود شفاف‌تر و صادقانه تر با مردم سخن بگویند انتخاب برای مردم راحت‌تر می‌شود و افراد کارآمدتر و بهتری انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: در فضای گرد و غبار گرفته، انتخاب اصلح سخت‌تر از زمانی است که شفافیت بر فضای کاندیداها حاکم باشد؛ در واقع شفافیت تقویت کننده انتخاب اصلح توسط مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: در این خصوص باید توجه داشت صرف ادعای شفاف بودن کفاف نمی‌کند بلکه باید سیره و منش کاندیداهایی که ادعای شفافیت می‌کنند در قبل، حین و بعد از انتخابات ادامه یابد.

وی تصریح کرد: برای درستی ادعای شفافیت بایستی گذشته افراد را بررسی کرد که آیا در مواجهه با مردم از الگوی شفافیت استفاده کرده‌اند؟ آیا امروز آنچه که هستند را نشان می‌دهند یا با توجه به گذشته اعتقادی دیگر ی دارند؟

رضایی خاطرنشان کرد: افراد و کاندیداها اگر ادعای مبارزه با فساد می‌کنند، باید مشخص شود که آیا در گذشته نیز شفافیت در این موضوع داشته‌اند یا نه و سوالاتی از این دست که باید بررسی شود.

وی تاکید کرد: شفافیت به خودی خود یک حسن بزرگ است و اگر افراد به این موضوع اعتقاد راسخ داشته باشند و در ظاهر و باطن چه در گذشته و چه در حال ملتزم به آن بوده باشند قطعاً تبدیل به یک حسن برای افراد در عرصه رقابت‌ها خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: اگر چه ممکن است صاحبان زر و زور و تزویر از مخالفان جدی شفافیت باشند و تلاش کنند برای موافقان این موضوع تولید هزینه کنند ولی استمرار در کار و هدف، تبدیل به قوی شدن اسلحه شفافیت در برابر هر گردنکشی خواهد شد.

در این راستا خبرگزاری مهر در طرحی به نام جنبش از ما از نامزدهای انتخاباتی و مردم درخواست دارد تا با حضور در سایت azmaa.net در چالش شفافیت شرکت کنند یعنی به صورت شفاف عملکرد و برنامه‌های حوزه‌های مختلف را به بوته نظرات مردمی و قضاوت بگذارند و این آمادگی وجود دارد که حتی مطالب بیان شده توسط نامزدهای انتخاباتی در خبرگزاری مهر و همچنین سایت «از ما» منتشر شود.

کد خبر 5220755

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضائی بوشهر چالش شفافیت چالش شایستگی سپاه امام صادق بوشهر جنبش ازما انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا اردبیل عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 35 مصطفی میرسلیم درباره صادق خلخالی مدعی شد: »من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قبیل کارها زیاده‌روی هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.» اظهارات تکان دهنده میرسلیم را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی