Web Analytics Made Easy - Statcounter

این عده با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی و موجب اقتدار و عظمت کشور است و در داخل و خارج و تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی را به همراه دارد، آمادگی خود و تمامی فعالان این حوزه را برای همکاری با مسوولان و مشارکت در آن در ۲۸ خردادماه امسال اعلام کردند.

آنها یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی را در برهه کنونی از تاریخ این کشور با جنگ روانی و تبلیغاتی، جلوگیری از حضور گسترده مردم در این عرصه ذکر کردند و هوشیاری و بصیرت در برابر هجمه آنها را یک تکلیف دانستند که موجب خنثی‌شدن دسیسه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در انتخابات مولفه قدرت نظام است

صاحب  امتیاز و مدیر مسوول هفته‌نامه نارین شهرستان میبد گفت: انتخابات در هر کشوری بستر تحقق خواسته‌های مردم و به  کاربستن اندیشه‌ گروه‌های سیاسی و اجتماعی است تا زمینه برای رفاه عمومی و آرمان‌های مورد نظر اجتماع و مردم هموار شود.

محمد وحید کریم‌بیکی با بیان اینکه این مقوله در نظام ما و پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی با واگذاری حق انتخاب سرنوشت به مردم و فراهم آوردن مشارکت عمومی تحت ۲ مولفه «جمهوریت» و «اسلامیت» شکل گرفته است افزود: مشارکت فراگیر در انتخابات و فراهم‌آوردن حضور حداکثری، تقویت نظام و مبانی آن که همان استقلال و آزادی است به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند، حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌­ انتخابات یک حق قانونی و شرعی و یک اصل بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و همه مردم باید رسالت دینی و ملی خود را در این حوزه مهم انجام دهند.

این فعال رسانه‌ای استان یزد تصریح کرد: مردم باید با شناخت دقیق و استفاده از حق قانونی و شرعی خود در عرصه انتخاب مدیران اصلح حضور یابند و آینده خود و کشور را  تضمین کنند و بخش دیگری از این مهم بر عهده کارگزاران نظام است که با فراهم آوردن  زمینه‌های مناسب برای مشارکت و جلب اعتماد عمومی حضور حداکثری در انتخابات‌ را فراهم آورند. 

کریم‌بیکی تصریح کرد: مردم ایران به انقلاب و ارزش‌های آن پایبند هستند و همیشه در صحنه حاضر بوده‌ و مطالباتشان در زمینه‌های مختلف از جمله عدالت‌خواهی و رفع فقر و محرومیت و حل مشکلات اقتصادی در راستای آرمان‌های همین نظام است، پس اگر در این زمینه‌ها تلاش صورت گیرد قطعا مشارکت  افزایش خواهد یافت.

حضور در انتخابات رسالت ملی و دینی   

همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه روزنگار یزد به اهمیت و نقش انتخابات در آینده کشور اشاره کرد و گفت: باید توسط مسوولان زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات امسال که وظیفه‌ای دینی و ملی است فراهم شود که موجب اقتدار کشور و شکست اهداف دشمنان انقلاب‌اسلامی است.

محمد جواد عرفان‌فر افزود: حضور پرشور آحاد مردم با انجام فعالیت‌ مناسب رسانه‌های گروهی و نشریات و تبیین آن  از اهمیت زیادی به خصوص در برابر توطئه‌های دشمنان برخوردار است و همه باید در کنار هم برای عزت ایران در تمامی صحنه‌های مختلف مشارکت داشته باشیم .

وی اظهارکرد: تهیه گزارش، اخبار و تولید محتوا در نشریات و اطلاع‌رسانی‌های مناسب نقش مهمی در آگاهی‌بخشی مردم و جوانان برای حضور در انتخابات دارد و تا فرصت باقی است باید همه رسالت ملی و انقلابی خود را به نحو مناسب در استان انجام دهند.

انتخابات تجلی حضور مردم  در صحنه 

صاحب امتیاز نشریات سفیر کویر و آوای خاتم هم با بیان انتخابات عرصه و میدان  تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت است گفت: بدون شک حضور گسترده و با نشاط مردم  مهر تاییدی در اصل حقانیت نظام و دموکراسی مردم سالاری دینی است .

محمد رنجبر افزود: هرچه حضور مردم در این عرصه پرشورتر باشد دشمنان انقلاب اسلامی و نظام در رسیدن به اهداف خود مایوس می‌شوند چون این مشارکت بالا ضامن دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی است و دست رد به تبلیغات بیگانگان است.

وی اظهار کرد: رییس جمهوری آینده باید معیشت و رفاه عمومی را در صدر برنامه‌های خود قرار دهد و موضوع فرهنگ عمومی جامعه و ایجاد نشاط در جامعه را مدنظر جدی قرار دهد که نقش مهمی در موفقیت کشور و دلگرمی مردم در جامعه اسلامی دارد.

نشریات زمینه‌ساز مشارکت در انتخابات باشند

همچنین صاحب امتیاز نشریه نسیم یزد گفت: حضور گسترده همراه با بصیرت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای با هر نوع فکر و سلیقه یک وظیفه بزرگ است و هر کسی دلش برای اقتدار و آبادانی میهن اسلامی می‌سوزد باید این رسالت مهم را امسال جدی بگیرد.

محمد رضا ابرقویی افزود: نشریات محلی باید رسالت خود را برای تشویق مردم و جوانان برای حضور در انتخابات انجام دهند که اساس آن تهیه گزارش، خبر و مصاحبه و یاداشت در باب اهمیت آن است که در این خصوص در سال‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال باید بیشتر شود.

وی اظهار کرد: خواست دشمنان، مشارکت کم مردم و جوانان در انتخابات است و در این ارتباط به دنبال دلسرد کردن جامعه هستند که هوشیار و بصیرت موجب شکست اهداف آنها می‌شود و فعالان رسانه‌ای استان یزد در تشویق مردم پیشگام هستند و مسوولان را یاری می‌دهند.                               

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای خانه مطبوعات، بسیج رسانه و انجمن صنفی خبرگزاری‌هاست که این تشکل های رسانه‌ای بیش از یک هزار عضو دارد .

حدود ۱۵۰ رسانه محلی به خصوص نشریات محلی در استان یزد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دارند .

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان یزد برگزار می‌شود. 

در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ مورد آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

 به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.   

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی یزد پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مشارکت انتخاباتی یزد اخبار کنکور حضور در انتخابات انقلاب اسلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ احمد وحیدی در شورای اداری استان تهران درباره مسایل مهم از جمله مناسبت های روزهای کارگر و معلم، اهمیت جایگاه پایتخت، شعار سال، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت زنجیره ارزش راهبردی، مسایل فرهنگی، اتباع و تقسیمات کشور سخن گفت.

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

وحیدی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی ضمن با اهمیت دانستن شورای اداره تهران گفت: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، اظهار کرد: مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم.

اهمیت دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب را گوشزد کرد و گفت: سال گذشته (11 اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در 21 اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وی با اشاره به رقابت 16 نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند