Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می‌افتد و برای این منظور لازم است تا مردم به برنامه‌های کاندیداها توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم باید برنامه و اظهارات کاندیداها را با سوابق کاری آنها تطبیق دهند و ببینند این اظهارنظرها در سوابق کاری کاندیداها هم دیده می‌شود و آیا آنها پیش از این هم به اظهارات خود پایبندی داشته‌اند یا خیر.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: در سایه یک انتخابات پرشور است که می‌توان یک انتخاب صحیح داشت و هیچ کس نباید با قهر کردن با انتخابات خود را از حق انتخابی که دارد محروم کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: کاندیداها نیز به جای تخریب طرف مقابل و اینکه بخواهند تصویر یک هیولا را از رقیب انتخاباتی خود ترسیم کنند، باید به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و البته این را هم باید بدانند که دیگر این رفتارها از سوی مردم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: مردم با تجربه‌ای که کسب کردند دیگر تحت تأثیر این تخریب‌ها و فضاسازی‌ها از سوی کاندیداها قرار نمی‌گیرند؛ چراکه در این 8 سال دیدند کسانی که با تخریب طرف مقابلشان رای آوردند چه کردند و نتیجه کار این قبیل افراد امروز مشکلاتی است که برای همگان مشهود است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و در مواجهه با همه مشکلات و سختی‌ها با پشتوانه مردمی برخوردار بوده و این سرمایه عظیم اجتماعی همواره باعث شده تا نظام با پشتیبانی و حمایت مردم از گردنه‌های سخت در عرصه‌های مختلف عبور کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: حضور پرشور در انتخابات یکی از این عرصه‌هاست که مردم حمایت خود از نظام را نشان می‌دهند و در سایه این حمایت‌هاست که می‌توان بر مشکلات در حوزه‌های مختلف فائق آمد.

وی افزود: ما امروز در منطقه‌ای که ناامنی در کشورهای زیادی در آن مشهود است امنیت داریم و این حاصل حمایت مردم از نظام است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اگر حمایت مردم از نظام کم‌رنگ شود این امنیت نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و نظامی که با پشتوانه حضور مردم توانسته موانع را پشت سر گذاشته است، امروز در صورت کاهش این حمایت‌ها شرایط برایش سخت خواهد شد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم چنانچه امنیت کشور تحت الشعاع قرار گیرد طبیعتا توسعه نیز اتفاق نخواهد افتاد چراکه توسعه و پیشرفت در سایه امنیت اتفاق می‌افتد و ما باید با حضور پرشور در انتخابات ضمن حمایت خود از نظام باعث تداوم این امنیت شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند