Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود مرغ در بازار استان، گفت: نیاز روزانه استان به مرغ حدود ۸۰ تن است، اما در ۱۰ روز گذشته به‌طور میانگین تنها حدود ۴۵ تن مرغ در استان کشتار شده این میزان که جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

جهانبخش مرادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کمبود مرغ در بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: متولی تامین مرغ در استان سازمان جهادکشاورزی است، متاسفانه مرغ به اندازه نیاز استان به کشتارگاه‌ها برای کشتار تحویل داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز روزانه استان به مرغ حدود ۸۰ تن است، اما در ۱۰ روز گذشته به‌طور میانگین تنها حدود ۴۵ تن مرغ توسط مرغداری‌ها به کشتارگاه تحویل داده شده و این میزان جوابگوی نیاز استان نیست.

وی بیان کرد: به گفته مسئولان سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری یکی از دلایل کمبود مرغ در استان، وقفه به‌وجود آمده در جوجه‌ریزی در ماه‌های قبل بوده است، در حال حاضر جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها انجام شده و این کمبود در آینده رفع خواهد شد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات متعدد برای بحث کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، اما به‌نظر می‌رسد باید بر بحث تحویل مرغ به کشتارگاه نظارت بیش‌تری صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری كشتارگاه مرغ کمبود مرغ چهارمحال و بختیاری کمبود مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام