Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: ماموران این فرماندهی در ایست و بازرسی شهید عزتی موفق شدند حین کنترل خودروهای عبوری ۱۷۲ هزار و ۵۸۹ عدد قرص و داروی غیرمجاز و قاچاق را کشف کنند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مجتبی موهبتی اظهار کرد: این تعداد داروی قاچاق در بررسی و کنترل از یک دستگاه مینی‌بوس کشف و یک نفر متهم این پرونده پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از کشف  ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیاتی دیگر خبر داد و افزود: پلیس با نظارت و کنترل فعالیت‌های مشکوک در سطح شهر توانست با درایت و تیزبینی از تحرک سه توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان آگاهی یابد و در یک عملیات به موقع عوامل فروش مواد مخدر در منطقه دستگیر شدند.

موهبتی بیان کرد: متهمان که متشکل از ۲ نفر زن و یک مرد بودند پس از احراز هویت برای ادامه بازپرسی تحویل مقامات قضایی شدند، از محل دپوی قاچاقچیان ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زن فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این انتظامی در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله پیگیری کردند.

موهبتی مطرح کرد: پس از پیگیری ماموران تجسس و بررسی‌های میدانی سارق شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد، متهم که جوانی ۳۶ ساله است در تحقیقات اولیه به هفت فقره سرقت کابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تربت‌جام تاکید کرد: شهروندان با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه و هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی تربت جام کشف داروی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان