Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای وحدت نیروهای  انقلابی استان خوزستان گفت: نامزد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری کسی است که در عمل مبارزه با فساد و پاکدامنی را به اثبات برساند که این موضوع در آیت الله رئیسی مشهور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید موسی بلادیان ‌در نشست خبری شورای وحدت نیروهای انقلاب با خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش احزاب و جریان‌های انقلابی در کشور نخست در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و این اولویت ما نیز در استان خواهد و سپس در گام دوم معرفی فرد اصلح از میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مردم استان است که هم از لحاظ ایمانی و هم از لحاظ پاک دستی و هم از لحاظ مدیرینی مورد تایید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق بررسی‌ها فردی که صاحب این صفات باشد باید نه فقط در شعار بلکه در عمل این موضوع را به اثبات رسانده باشد و این موضوع با توجه به شناخت صورت گرفته از میان نامزدهای موجود جناب آقای رئیسی فردی متدین، ساده زیست و کاری است که از زمان تصدی سمت ریاست قوه قضاییه تحولات خوبی را در این قوه به اجرا گذاشت که قابل تقدیر است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه این شورا آقای رئیسی را برای ریاست جمهوری مورد تایید قرار داده است مسئله مبارزه با فساد ایشان است چرا که ایشان به محض تصدی ریاست قوه قضاییه مبارزه با فساد را از خود قوه قضاییه شروع کرد و در نخستین گام قائم مقام رئیس پیشین قوه را به اتهام فساد و کسب مال نامشروع مورد محاکمه قرارداد که پس از اثبات مجرم بودن وی اکنون علاوه بر ضبط اموال وی، جریمه سنگین مالی و حبس مورد مجازات قرار دادند.

ساعت اداری در خوزستان دوباره تغییر کرد200 مگاوات برق به شبکه توزیع استان خوزستان اضافه می شودوزیر بهداشت در استان خوزستان: نخستین ترزیق واکسن ایرانی در خردادماه انجام می‌شود

بلادیان در خصوص دقت و حساسیت شورای وحدت نیروهای انقلاب در انتخاب فرد اصلح بیان داشت: این شورا کاندیدایی که به مردم معرفی می‌کند از همه لحاظ او را مورد سنجش قرار می‌دهد و در این خصوص هیچ گونه فشار یا سفارشی را از هیچ کس مورد قبول نمی‌داند و همانگونه که از نام این جریان مشخص است انتخاب فرد اصلح نیز با نظر و مشورت با دیگران، کارشناسان، صاحبان نظر و نخبگان صورت می‌گیرد که پس از معرفی به مردم هیچ گاه در کم کاری آن فرد در طول دوران ریاست وی عقب نمی‌کشد و وی را مورد سئوال قرار می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: آقای رئیسی هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ مدیریتی دارای شجاعت و قدرت مناسب هستند که داشتن این صفات در کنار ساده زیستی ایشان و کاری بودن و جهادی بودن ایشان جزو عواملی است که برتری ایشان بر دیگر نامزدهای ریاست جمهوری را با اثبات رسانده است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در خصوص معیار انتخاب افراد برای سمت شورای شهر که یک سمت تخصصی است چیست بیان داشت: داشتن برنامه و داشتن اطلاعات کافی از مسائل شهری و شهرسازی نخستین معیار ما در قرار دادن به لیست منتخب است که آنها را در همان روز اول مورد سوال قرار می‌دهیم و از آنها پاسخ کتبی می‌گیریم و اگر صالح بودن آن فرد و پاکدامنی آن فرد برای ما محرز شود به پاسخ های آنها توجه می‌شود و آنها را برای یک سمت که در حوزه تخصصی وی است به مردم معرفی می‌کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: شورای شهر جزو مواردی است که به صورت ویژه مورد توجه شورای وحدت است که در انتخاب افراد پاکدامنی و ایمان افراد مورد توجه قرا می‌گیرد چرا که متاسفانه در دوره‌های گذشته شاهد موارد فساد و قومیت‌گرایی بوده‌ایم البته تنوع قومیت‌ها بسیار خوب است اما صرفاً انتخاب یا عدم انتخاب افراد به دلیل قومیت آنها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/‌331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان ریاست جمهوری هم از لحاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا