Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد تقوی مربی و کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت:

خوشبختانه در این فصل شاهد رقابتی جذاب بین پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول هستیم و شاید تکلیف قهرمانی تا هفته پایانی هم مشخص نشود اما به نظر من شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است و احتمال اینکه این تیم در پایان فصل یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:

پرسپولیس یک تیم کامل است و در همه خطوط به اندازه کافی بازیکنان هم سطح و با کیفیت دارد که این باعث می‌شود یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با دست باز برای دیدارهایش برنامه ریزی کند. اوج قدرت این تیم در خط میانی اش است و آنها بهترین هافبک‌های ایران را دارند؛ آن هم به تعداد مکفی.

کارشناس فوتبال تاکید کرد:

البته سپاهان تا آخرین لحظه کوتاه نخواهد آمد و قطعاً این رقابت داغ به روزها و شاید هم به روز پایانی لیگ بکشد. دیگر مثل فصل‌های قبل شاهد قهرمانی زودهنگام یک تیم نخواهیم بود.

تقوی با اشاره به جابجایی عجیب برخی از مربیان در فوتبال ایران گفت:

عجیب و جالب است که چطور بعضی از مربیان هستند که بدون هیچ محدودیتی در یک فصل چند تیم تغییر می‌دهند و هیچ قانونی برای جلوگیری از این کار وجود ندارد و هیچ نظارتی هم نمی‌شود. در همین فصل هستند برخی از مربیان که در لیگ دو، یک و حتی برتر روی نیمکت چند تیم نشسته‌اند.

وی افزود:

آقایان یک روز سرمربی یک تیم هستند، یک روز دستیار تیم دیگر، روز سوم مدیر فنی یک تیم می‌شوند و یک روز هم در نقش مشاور فنی به میدان می آیند. اینها همیشه سر سفره فوتبال حاضرند و فقط در نقش‌های مختلف از این نیمکت به آن نیمکت منتقل می‌شوند.

مربی فوتبال در ادامه تاکید کرد:

از فدراسیون جدید انتظار می‌رود با وضع قوانینی مقابل این جریان قرار گیرد و اجازه ندهد فوتبال در تسخیر یکسری از مربیان خاص باشند. این مربیان هیچ کارنامه‌ای هم ندارند، اما به راحتی از این تیم به آن تیم می‌روند و رد پای آنها در همه فوتبال ایران وجود دارد.

احمد تقوی در خصوص حضور تیم ملی در دور برگشت از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی گفت:

متاسفانه «مارک ویلموتس» سرمربی قبلی تیم ملی و دوستانش که باعث حضور او در تیم ملی شدند و می‌شود آنها را مسببین ایجاد بستر ورشکستگی در فوتبال دانست، کاری کردند کارستان و ثمره کار آنها این شده که امروز برای صعود از مرحله گروهی با چالش جدی مواجه شده‌ایم.

وی تاکید کرد:

با اینکه کار سختی برای صعود داریم، اما امیدوارم ملی پوشان ما از عهده این کار دشوار بر آمده و بتوانند در نهایت مسافر جام جهانی شوند. این خیلی بد است که جام جهانی در آسیا و در کشور همسایه ما برگزار شود و ما فقط تماشاگر آن باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس سپاهان احمد تقوی اخبار پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال ایران یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آن‌ها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که ۱۰ نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

۵ بازی دیگر باقی مانده است و تا آخر می‌جنگیم
وی ادامه داد: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم. پنج بازی دیگر باقی مانده است و تا آخر می‌جنگیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و با روش‌های مختلف می‌توان بازی کرد. در بازی توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما در دادن پاس آخر و جزئیات نتوانستیم موفق باشیم و به گل برسیم.

نگاه ما به نتیجه بازی استقلال نبود و برای خودمان بازی کردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه استقلال امروز امتیاز از دست داد و با سبکی که سپاهان فوتبال بازی کرد، آیا او شجاعت شکست سپاهان را داشته است یا خیر، عنوان کرد: ما برنامه داشتیم که حمله کنیم و گل بزنیم و شانس‌هایی هم داشتیم، اما نشد، در بازی‌های بزرگ به این شکل است که مثلاً در بازی پرسپولیس با سپاهان یا تراکتور و استقلال سخت است که به آن چیزی که می‌خواهید برسید. ما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم و برای خودمان بازی کردیم. با پرس کردن در زمین سپاهان و سرگرم کردن آن‌ها در زمین خودشان نشان می‌دهد که ما چقدر دوست داشتیم رو به جلو بازی کنیم.

تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
«گواردیولا در جایی به بازیکنانش می‌گوید طوری بازی کنید که انگار آخرین بازی زندگی‌تان است و اینکه شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند. فکر می‌کنید بازیکنان پرسپولیس طوری بازی کردند که انگار آخرین بازی زندگی‌شان است و آخرین فرصت پس گرفتن صدر جدول است؟»، سرمربی برزیلی پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم، اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در شش بازی به نسبت پنج بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم. ما مثل هواداران‌مان ناراحت هستیم، چون می‌توانستیم با برد به صدر جدول برسیم. می‌دانم که هواداران ناراحت هستند، اما می‌دانند که بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند و هر چیزی که نیاز بود در زمین گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند.

با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود
اوسمار در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در بازی‌های بزرگ مانند استقلال، تراکتور و سپاهان نتیجه نگرفته است و اینکه دلیل نوسان برخی بازیکنان مثل ترابی، رفیعی و ... چیست، گفت: من به نظر شما احترام می‌گذارم. امروز سروش به لحاظ تاکتیکی خیلی به تیم کمک کرد. درباره ریتم بازی‌مان باید بگویم، چون بازی‌ها فشرده است و با سفر‌ها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آنطور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، به نظر من بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. ما با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود و بازیکنان کار خوبی داشتند.

می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم
«امروز مشخص بود که میل به بردن در پرسپولیس بیشتر است و سپاهان بازی را بسته بود. به نظر می‌رسد که امروز یک سوپرمن یا کسی که گره بازی را باز کند کم داشت. برای پنج بازی آینده اگر باز هم بازی گره خورد، چه نسخه‌ای برای تیم تجویز می‌کنید؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز خاطر نشان کرد: ما نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی را می‌سنجیم. ما می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم. در بازی بعدی با نساجی باید درباره نقاط قوت و ضعف آن‌ها کار کنیم. همه شما از جزئیات بازی اطلاع دارید، ما در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
اوسمار در پایان در پاسخ به این سؤال که «پنج بازی تا پایان لیگ باقی مانده است، آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود؟»، گفت: اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند