Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:46:35 GMT

۵۷۴ فرصت شغلی با وام کارآفرینی در اصفهان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۸۹۰۸

۵۷۴ فرصت شغلی با وام کارآفرینی در اصفهان ایجاد شد

احسان مهدوی هزاره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی اصفهان در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، ۲ برابر افزایش یافت، افزود: سال گذشته ۱۵۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف در اصفهان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده امسال هم تسهیلات کارآفرینی نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش یابد، اظهار داشت: ۳ طرح روستای بدون بیکاری، یک روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی در برهه کنونی از مهمترین طرح‌های صندوق کارآفرینی امید در حال اجرا در استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، اشتغال پایدار روستایی و طرح‌های مشارکتی در روستاها نیز از دیگر طرح‌های در حال اجراست که از سوی منابع مشترک صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان گفت: با استفاده از منابع مشترک با معاونت اشتغال وزارت کار، طرح های دانش‌بنیان و پیش ران که به توسعه منطقه‌ای و ملی کمک می‌کند در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

وی با یادآوری بهره‌برداری از کارخانه داروسازی یاس کبود تولیدکننده داروهای گیاهی در روستای علی‌آباد آران و بیدگل در روز گذشته اظهار داشت: برای ساخت این کارخانه نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است که حدود هفت میلیارد تومان آن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید است.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار مترمربع با هدف اشتغال‌زایی برای زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرست در شهرک صنعتی مالک اشتر روستای علی‌آباد سفیدشهر ساخته شده و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

روستای علی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل در شمال استان اصفهان واقع شده است.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی توسعه روستایی اصفهان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی توسعه روستایی تسهیلات بانکی اشتغال زایی توسعه روستایی اصفهان آران وبیدگل اخبار کنکور صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان