Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:55:34 GMT

توقیف ۱۴ شناور صیادی در آب‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۸۹۹۴

توقیف ۱۴ شناور صیادی در آب‌های خوزستان

فتح الله ابوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع آبزی سجافی هنگام گشت‌زنی در مناطق دریایی موسوم به خورموسی، بوسیف، بحرکان و سریم تعداد یک فروند شناور لنج صیادی و چهار فروند قایق فاقد هویت کشف را کردند.

وی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده و در مجموع تعداد یک دستگاه ترال، ۲۴ عدد لنگر، ۱۱ طاقه تور گوش‌گیر و مقدار ۲۵۰ کیلوگرم انواع آبزیان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات خوزستان، اظهار داشت: همچنین طی گشت زنی، در منطقه دهانه رودخانه اروند تعداد سه فروند شناور لنج صیادی و ۶ فروند قایق صیادی نیز توسط پایگاه حفاظت منابع آبزی اروندکنار کشف و مورد بازرسی قرار گرفت.

ابوعلی، یادآور شد: از شناورهای مذکور، تعداد هشت دستگاه ترال نیز کشف و ضبط شد.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: شناورهای متخلف، به اتهام صید غیرمجاز به روش ترال، عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز صید و حمل غیرمجاز ادوات صید لنگری توقیف و محصولات مکشوفه نیز ضبط شدند و پرونده‌های تخلفات صیادی برای سیر مراحل قانونی تشکیل و آماده ارسال به مرجع قضائی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است.

کد خبر 5220873

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات خوزستان لنج صیادی صید و صیادی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر اردبیل عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان