Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک گفت: روزانه یک تا دو میلیارد از محل طرح ترافیک درآمد داریم.

وی درباره اثرات محیط زیستی اجرای طرح ترافیک در تهران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مسئولان شرکت کنترل آلودگی هوا باید در این باره توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی درباره خساراتی که از محل لغو طرح ترافیک و کاهش به شهرداری وارد شده است، گفت: بیش از پنج تا ۶ بار در ستاد کرونا گزارش خود را از تعطیلی و کاهش طرح ارائه دادیم و نتیجه این گزارش این بود که تأثیرات لغو طرح ترافیک در کاهش مسافر کمتر از پنج درصد بوده است و حتی سفرهای غیر ضروری را افزایش داده و در طول خطوط، سفرهای خودروها ۳۰۰ درصد در بعضی شرایط رشد داشته است.

وی تاکید کرد: مسئولان امر معتقدند لغو طرح ترافیک بار روانی مثبتی برای جامعه دارد و در این شرایط به کمک می‌آید و ما هم از تصمیم آنها تبعیت می‌کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد که درآمد شهرداری در این حوزه به حدود ۶۰ درصد در سال ۹۹۹ کاهش یافته است. و از برآورد کسب درآمد باید ۵۰۰ میلیاردی به کسب درآمد ۱۰۰ میلیاردی رسیدیم.

کد خبر 5220893 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک سید مناف هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا قوه قضاییه انتخابات 1400 بابک خرمدین میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی تذکرات شورای شهر پلیس راهور وضعیت معابر تهران قطع برق طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن

سالن‌های سینما که تا ۳ روز دیگر میزبان دو فیلم جدید می‌شوند، از زیر سلطه مطلق فیلم‌های کمدی خارج شده و این روزها شاهد رقابت ستاره‌های یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی هستند.

به گزارش ایسنا، اگرچه سینماها تعطیلات آخر هفته گذشته را با یک روز و نیم تعطیلی پشت سر گذاشتند، اما رشد فروش برخی فیلم‌ها هنوز روند صعودی دارد و تغییراتی در جدول فروش فیلم‌های نوروزی پس از گذشت بیش از ۵۰ روز ایجاد شده است.

تا پیش از شروع اکران «مست عشق» تنها فیلم غیرکمدی صدر گیشه «بی‌بدن» بود که در روزهای اخیر جای خود را به آخرین ساخته حسن فتحی «مست عشق» داد.  

در حال حاضر رقابت فروش با ستاره‌های دو فیلم «تمساح خونی» و «مست عشق» یعنی جواد عزتی، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و بازیگران مطرح ترک است که در مجموع حدود سه میلیون نفر از پنج میلیون نفر تماشاگر سینما را در سال ۱۴۰۳ میزبانی کرده‌اند.

«تمساح خونی» تاکنون با ۱۳۰ میلیارد تومان فروش دو میلیون و ۱۵۴ هزار نفر مخاطب داشته و تعداد تماشاگران «مست عشق» نیز با حدود ۴۸ میلیارد تومان فروش بلیت، به ۸۰۰ هزار نفر نزدیک شده است.

فیلم تراژیک «بی‌بدن» نیز با ۵۷۵ هزار نفر تماشاگر حدود ۳۵ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

از چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه قرار است دو فیلم «تاوان» و «نیلگون» هم راهی اکران شوند و احتمالا اکران برخی فیلم‌ها نیز به پایان خواهد رسید.

«تاوان» ساخته رامین سهراب‌زاده با تهیه‌کنندگی محسن صرافی گویا همان فیلم پرحاشیه «لایه‌های دروغ» است که سه سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

این فیلم تولید مشترک ایران و فنلاند و در ژانر اکشن است که جسیکا ولف، مجید سعیدی، علیرضا خارکن، ونوس کاملی، نادر فلاح و علی میرعلم‌زاده در آن بازی کرده بودند.

فیلم «نیلگون» نیز ساخته حسین سهیلی‌زاده و محصول حدود پنج سال قبل است که محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، سام درخشانی و آناهیتا درگاهی در آن بازی کرده‌اند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد