Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:49:26 GMT

افزایش ۲۵ درصدی جمع آوری زکات فطره در شیروان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۰۲۱۶

افزایش ۲۵ درصدی جمع آوری زکات فطره در شیروان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: مبالغ جمع آوری شده فطریه در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال زکات فطره در این شهرستان جمع آوری شده که مبالغ جمع آوری شده فطریه در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: از مبلغ کل جمع آوری شده فطریه در این شهرستان 700 میلیون ریال نقدی و بیش از یک میلیارد ریال غیر نقدی شامل گندم، برنج و غیره بوده که فطریه عام برای نیازمندان و بیماران صعب العلاج هزینه خواهد شد.

 

نورمحمدیان خاطرنشان کرد: امسال روز عیدفطر 30 پایگاه و مرکز نیکوکاری شهری با 90 نفر از عوامل اجرایی در سه شیفت کاری مبالغ زکات فطره را جمع آوری کردند.

 

وی شمار عاملان زكات در اين شهرستان را 140 نفر عنوان كرد و افزود: اكنون 95 درصد روستاهاي شيروان داراي شوراي زكات است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان عنوان کرد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: زکات فطریه شیروان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره جمع آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی