Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی منچستریونایتد می گوید، قهرمانی در دیدار امشب می تواند سر آغازی بر کسب قهرمانی های متعدد شیاطین سرخ در آینده باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، منچستریونایتد امشب در فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال صف آرایی می کند و اوله گونار سولسشر سرمربی این تیم می تواند اولین قهرمانی خود در لباس مربی شیاطین سرخ را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد از سال 2017 به بعد در هیچ جام معتبری قهرمان نشده است و این مربی می گوید امیدوار است قهرمانی در لیگ اروپا سر آغازی بر قهرمانی های بی شمار او با منچستریونایتد باشد. سولسشر در این باره گفت:

تیم امروز تیمی است که در چند سال اخیر ساخته ایم و امیدوارم این فینال شروعی بر اتفاقاتی بیشتر باشد. منچستریونایتد بهترین باشگاه جهان است و همین باعث می شود حضور در این باشگاه لذت بخش و پرفشار باشد. بازیکنان برای این فشار آماده اند و اگر بازیکن برجسته ای نبودند به این باشگاه ملحق نمی شدند.شبی مثل امشب شبی بزرگ برای ماست و شاید سنگ بنایی برای آینده ای بزرگ باشد. این گروه از بازیکنان به مدت یک و نیم سال است که در کنار هم کار می کنند. قدم بعدی برای آنها لذت بردن از مسابقه ای مثل این است. می بینیم که بازیکنان رشد کرده اند.

منچستریونایتد در مسابقات این فصل توانست بعد از منچسترسیتی در رده دوم قرار بگیرد و امیدوار است با پیروزی در دیدار امشب فصل را با قهرمانی به پایان برساند. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! کریم باقری با حفظ سمت مدیر تیم ملی شد ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟