Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ اعلام شد که کریم باقری دستیار برانکو در پرسپولیس می‌شود و تا امروز این حضور به طور مستمر ادامه داشته است. باقری یکی از نفراتی است که بیشتر از آنکه از بُعد فنی موثر باشد، حواشی پرسپولیس را کنترل می‌کند؛ بازیکنان هم به واسطه سابقه و محبوبیت باقری، برای وی احترام زیادی قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اوصاف اسکوچیچ روز گذشته وی را برای دستیاری تیم ملی و پیگیری مسائل مدیریتی ملی‌پوشان انتخاب کرد. بعضی می‌گویند فدراسیون که با چالش‌های زیادی در خصوص سرپرستی خورشیدی روبه‌رو شده با انتخاب باقری، می‌خواهد این قضیه را جبران کند.

با وجود اینکه در فوتبال ایران، بازیکنان فوتبال معمولاً محبوب‌تر از کادرفنی هستند، باقری یک استثنای مهم این ماجراست و از معدود کسانی است که در بروز هرگونه حاشیه، هواداران پشت سر وی قرار می‌گیرند، چون می‌دانند، به خاطر منافع تیم، برای رفع حاشیه‌ها تلاش می‌کند.

*شایعه خروج از لیست دستیاران گل‌محمدی

در دی ماه سال ۱۳۹۸ یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت. آن زمان شایعاتی مطرح شد که شاید باقری از لیست مربیان پرسپولیس خارج شود، اما گل‌محمدی در همان جلسه عقد قرارداد شفاف اعلام کرد دستیار برانکو و کالدرون، به کارش ادامه می‌دهد.

*توصیه برانکو به اسکوچیچ

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ وقتی شایعه همکاری باقری با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی مطرح شد، برانکو از این تصمیم تقدیر کرد و به نوعی به این درخواست اسکوچیچ چراغ سبز نشان داد. برانکو  که چهار سال پیاپی در پرسپولیس باقری را در کنار خود داشت، همواره از او به‌عنوان یک دستیار عالی یاد می‌کرد. با اینکه کریم باقری هم تمایل به حضور در تیم ملی داشت، اما مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس با جدایی مربی‌شان مخالفت کردند. از طرف دیگر بروز حواشی پیرامون قرارداد ویلموتس توان پرداخت مالی فدراسیون فوتبال را کاهش داد، تا «آقا کریم» میان پرسپولیسی‌ها به کارش ادامه دهد. 

*مأمور کمیته انضباطی!

دربی یکی از بازی‌هایی است که همواره با جنجال و حاشیه روبه‌رو بوده است. دقایق پایانی دربی ۹۵ هم به شدت ملتهب بود که باقری با ورودش بخش زیادی از حواشی پرسپولیس را رفع و رجوع کرد. در همین رابطه ابوالفضل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی در حین بررسی حواشی دربی در اظهار نظری جالب اعلام کرد: از کریم باقری هم تشکر می‌کنم که به نوعی نیروی کمیته انضباطی شده است.

*چالش ستاره‌ها و سرمربی تیم ملی

تیم ملی هر کشوری ویترین بهترین بازیکنان آن کشور است و بازیکن بزرگ، سرمربی بزرگ می‌خواهد. واقعیت اینجاست که اسکوچیچ نه مانند کی‌روش در تیم‌های بزرگ دنیا سابقه کار داشته و نه مانند قلعه‌نویی، قطبی و برانکو در لیگ موفق به عنوان کسب قهرمانی شده است. از سوی دیگر در تیم ملی ستاره‌هایی حضور دارند که امکان بروز اختلاف سلیقه با اسکوچیچ را دارند. با این اوصاف حضور کریم باقری می‌تواند به کنترل حاشیه‌های تیم ملی کمک زیادی انجام دهد؛ هر چند عده‌ای هم به این انتخاب انتقاد دارند و معتقدند بازی کردن نقش «مبصر» در تیم ملی در شأن و جایگاه باقری نیست. بیشتر بخوانید: باقری مربی تیم ملی فوتبال شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران کریم باقری اسکوچیچ کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!