Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزایای پیامک انتخاباتی برای افزایش رای در انتخابات 1400

اطلاع رسانی انتخاباتی از مهم‌ترین اقداماتی است که کاندیداها در طول زمان تبلیغات انتخاباتی خود باید انجام دهند. برخی از روش‌های تبلیغات انتخاباتی نوین محسوب می‌شوند و برخی سال‌هاست که همچنان بازخورد خوبی از طرف مردم دارند. در اینجا نکات ارسال پیامک انبوه انتخاباتی به طور کامل بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سوال کلیدی این است که با استفاده از کدامیک از آن‌ها می‌توان درصد پیروزی در انتخابات را به شکل چشم‌گیری افزایش داد؟ پیامک انتخاباتی از آن دسته از روش‌هاست که تاثیر مثبت خود را در بالا بردن میزان رای و مشارکت در انتخابات همواره داشته است. در ادامه موارد مهمی که به نامزدها در بالابردن رای با استفاده از مزایای این روش کمک می‌کند را شرح می‌دهیم.

پیامک انتخاباتی چه مزایایی برای کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ دارد؟

یک کمپین انتخاباتی موثر که منجر به موفقیت در نتیجه‌ی انتخابات شود نیاز به برنامه‌ریزی اصولی دارد. قطعا پیش از استفاده جدی از راهکارهای تبلیغات انتخاباتی، اعضای گروه کمپین باید تحلیل و بررسی دقیقی نسبت به تمام روش‌های موجود داشته باشند. در انتخابات ۱۴۰۰ امسال رقابت میان کاندیداها در به‌کار بردن صحیح و جنجالی این روش‌ها بسیار بالاست. به همین دلیل توجه به آمارهایی که از پیش ارائه شده است می‌تواند راهنمای خوبی برای این اقدام باشد.

بر اساس آمارهایی که پس از پایان رقابت‌های انتخاباتی منتشر می‌شود، به طور میانگین بیش از دویست میلیون پیام کوتاه انتخاباتی در زمان مجاز تبلیغات انتخاباتی ارسال شده است. چنین بازخوردی خبر از آن می‌دهد که در کنار تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها، پیامک همچنان از مهم‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغ در این رویداد است.

  ۵ ویژگی مهم ارسال پیامک انبوه انتخاباتی  ۱.هزینه‌ی کم، تاثیرگذاری بالا:

شما با هزینه‌ای معقول و پایین‌تر از دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات محیطی، مجازی و کلیکی می‌توانید هزاران پیامک را به انبوهی از مردم بفرستید. پیامک نیاز به گوشی تلفن هوشمند ندارد. به همین دلیل پیامی که ارسال می‌شود به اکثر مخاطبان با هر نوع وسیله‌ی ارتباطی می‌رسد. از طرفی نرخ باز شدن پیام کوتاه تا ۹۸٪ است. در نتیجه می‌توان اطمینان داشت که پیام ارسالی با احتمال بالا خوانده می‌شود.

 ۲. سرعت بالای ارسال و دریافت:

در تبلیغات انتخابات مهم است که پیام نامزد در سریع‌ترین زمان ممکن به مخاطبانش برسد. پیامک ساده‌ترین روش برای این کار است. در واقع به دلیل سرعت بالای ارسال در حجم انبوه که پنل پیامکی برای کاربر فراهم می‌کند، دریافت پیام نیز به همان نسبت به گیرنده می‌رسد.

    ۳. امکان ارسال پیامک بر اساس منطقه، شهر، استان و کدپستی:

بسیاری از کاندیداها تمایل دارند که پیام خود را از طریق سامانه ارسال پیامک انتخاباتی که در اختیار دارند، هدفمند و تنها به مناطقی خاص بفرستند. پنل پیام کوتاه به این افراد چنین دسترسی‌ مهمی را می‌دهد تا با فیلتر کردن شهرها، روستاها و یا بخش‌هایی از یک استان اطلاعیه انتخاباتی خود را به همان مخاطبان هدف ارسال کنند.

  ۴. امکان ارسال به گروه‌ها و اصناف مختلف:

 قطعا یک کاندید شورای شهر و روستا و یا ریاست جمهوری در بخشی از وعده‌های انتخاباتی خود، برنامه‌ای برای گروها و اصناف مختلف کشور دارد. بنابراین بهترین روش برای ارسال پیام ویژه‌ی آن‌ها به این افراد، استفاده از پیامک است. در پنل اس ام اس نامزد می‌تواند متن پیامک انتخاباتی مخصوص خود را به آن دسته از جامعه‌ی هدفی که مد نظر دارد بفرستد. هر کدام از این اصناف شماره‌های ثبت شده در این پنل‌ها دارند که در نهایت جستجو را برای کاربر آسان‌تر می‌کند.

  ۵. تیم پشتیبانی آنلاین:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس ارائه‌دهنده خدمات این است که در طول شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات و مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید، باشد. در دوران تبلیغات انتخاباتی قطعا مجریان تبلیغات و کاندیدها به ارتباط با پشتیبانی پنل پیامک نیاز پیدا خواهند کرد. اغلب سرویس‌های پیامکی شناخته‌شده و با تجربه چنین امکانی را در اختیار کاربر می‌گذارند.

 ارسال پیامک انتخاباتی ۱۴۰۰ به چه صورت است؟

همان‌طور که اشاره شد برای اینکه بتوانید در انتخابات با استفاده از مزایای فوق‌العاده پیامک انتخاباتی رای بیشتری کسب کنید، در ابتدا نیاز دارید تا به یکی از سرویس‌های ارائه دهنده پنل پیامکی مراجعه کرده و پس از ثبت نام در وب‌سایت، اقدام به ارسال انبوه کنید. اما پیش‌نهاد می‌شود که در طول اجرای کمپین پیامکی انتخاباتی خود موارد زیر را رعایت کنید تا بازدهی قابل توجه‌ای داشته باشید:

متن پیامک انتخاباتی: شاید اساسی‌ترین کار برای ارسال انبوه پیام کوتاه در زمان تبلیغات، نگارش صحیح متن پیامک انتخاباتی جذاب و هدف‌مند باشد. ارسال پیام به رای دهنگان انتخابات باید اصولی صورت بگیرد. توجه به اینکه چه اطلاعاتی برای مخاطب جذاب خواهد بود، نکته‌ی بسیار مهمی است. در متن پیام یک نامزد انتخابات می‌توان شعار انتخاباتی، اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها، دعوت به عضویت در کانال‌های شبکه اجتماعی و کد انتخاباتی ذکر شود. ارسال پیام یادآوری در ساعت‌های انتهایی تبلیغات تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی نظر رای دهندگان خواهد گذاشت. ساعت ارسال پیامک: ارسال پیام کوتاه نیاز به یک زمان‌بندی حساب شده از سوی ستاد تبلیغاتی کاندیدا دارد. در ساعات ابتدایی و انتهایی روز می‌توان با توجه به محتوای پیامک و مخاطب هدف آن را ارسال کرد. پیامک‌هایی که در ساعات ۹-۱۲ ارسال می‌شوند اغلب توسط کارمندان و افرادی که در یک محیط مشغول به‌کارند و از عصر به بعد میان اعضای خانواده و دوستان به بحث گذاشته می‌شوند. انتخاب خط پیامکی: سرشماره‌ای که توسط آن پیامک ارسال می‌شود بهتر است بیش از ۱۰ تا ۱۲ رقم نباشد. پیشنهاد کارشناسان پیامکی این است که سرشماره‌ای کوتاه برای ارسال انبوه استفاده شود تا بازخورد بیشتری از سوی مخاطب گرفته شود. همچنین انتخاب چنین خطی نشان می‌دهد که کاندید مورد نظر از امکانات موجود برای ترغیب رای دهندگان استفاده کرده است.

هدف هر نامزدی که در رویداد مهم و سیاسی انتخابات شرکت می‌کند این است که بتواند بیشترین آرا را از سوی شرکت‌کنندگان کسب کند و برنده‌ی این رقابت باشد. به همین دلیل تیم تبلیغاتی باید با برنامه‌ای دقیق به سراغ پربازده‌ترین و به صرفه‌ترین روش برای بیشتر شناخته شدن نامزد مورد نظر میان مردم برود. در کنار انواع راهکارهای تبلیغاتی، پیامک انتخاباتی از کاربردی‌ترین آن‌هاست. تنها با ثبت نام و طی کردن چند مرحله می‌توان پیام انتخاباتی را به انبوهی از مردم ارسال کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیامک انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ رپورتاژ آگهی تبلیغات انتخاباتی تبلیغات انتخابات پیامک انتخاباتی انتخاباتی خود ارسال پیامک پیام کوتاه ی انتخابات ارسال پیام ترین روش پنل پیام متن پیام روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخشی از مصاحبه خود در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس درباره انتخابات در شهر ری گفت: ماجرای ری تلخ بود. در شهر ری اقبال مجمع با آقای یزدی خواه بود که عملکردی مثبتی داشت.

وی ادامه داد: ما یک تصمیم جمعی داشتیم که عده ای موافق بودند و عده ای هم مخالف، اما به هرحال تصمیم جمع بود و آن اشتراک صفر بود. یعنی اگر کسی به این لیست آمد، به لیست های دیگر نرود. این بحثی بود که در انتخابات سال ۱۳۹۸ به صورت جدی پای آن وایستادیم. در انتخابات شوراها هم بحث بده و بستان و لیست مشترک با شورای وحدت بود که دوباره اشتراک صفر شد و لیست انتلاف برنده شد.

روح الامینی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم لیست شورای ائتلاف ۱۶ نفره است و منعی ندارد که افراد وارد لیست های دیگر شوند. اما در دور اول انتخابات که تنوع لیست بود و چند هزار کاندیدا وجود داشت، تصمیم جمع این بود که فرد باید اردوگاهش را مشخص کند.

وی افزود: آقای یزدی خواه به این تصمیم احترام گذاشت. من خودم واسطه بودم و شهادت می دهم که وی با سربرگ و مهر و امضای خود نوشت که من متعلق به لیست ائتلاف هستم و با بقیه کاری ندارم. اما متاسفانه در ائتلاف این پذیرفته نشد که این اشتباه ائتلاف بود و مردم ری به آن واکنش نشان داده و یزدی خواه را انتخاب کردند و نام وی در لیست های دیگر رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900133

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه