Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:03:02 GMT

کاهش خاموشی‌ها با مدیریت ۱۰ درصدی مصرف برق در اردبیل

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۱۴۸۸

کاهش خاموشی‌ها با مدیریت ۱۰ درصدی مصرف برق در اردبیل

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تاکید وزارت نیرو و شرکت توانیر سعی بر این است تا از ظرفیت نیروگاه‌ها در تأمین برق مورد نیاز مشترکان استفاده شده تا کمترین خاموشی‌ها را در ساعات اوج مصرف شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تنها در یک مرحله و برای ۳۰ درصد مشترکان اعمال خاموشی را انجام دادیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با توجه به فصل امتحانات و شرایط خاص دانش‌آموزان و خانواده‌ها، میزان خاموشی‌ها در ساعات صبحگاهی به کمترین آمار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تمام مشترکان برق اعم از صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی و اداری مصمم هستند تا به مدیریت صحیح مصرف کمک کنند که در سه بخش صنعت، کشاورزی و ادارات ۳۴ مگاوات کاهش مصرف در ۲۴ ساعت گذشته رقم خورده است.

قدیمی افزود: در ساعات اوج مصرف که از ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر است، ۳۳ درصد کاهش مصرف در حوزه‌های مختلف به ثبت رسیده و امیدواریم در گذر از خرداد و دو ماه تابستان همه مشترکان پای کار آمده و تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف در ساعات اوج شرکت توزیع برق استان را در ارائه خدمات کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر از ظرفیت همه نیروگاه‌ها حتی نیروگاه‌های بخش خصوصی و تولید انرژی پاک در جهت مدیریت منابع برق مصرفی استفاده می‌کنیم و امیدواریم با همراهی مشترکان شرایط سهلی را سپری کنیم.

قدیمی از مشترکان خواست تا در استفاده از وسایل برقی پرمصرف به ویژه لباسشویی ساعت ۱۱ شب به بعد را انتخاب کرده و به نوعی به مدیریت مصرف کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل سهمیه روزانه اختصاص یافته به استان را ۲۵۰ تا ۲۷۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: در این روزها مصرف برق استان تا ۳۰۰ مگاوات افزایش یافته بود که با تعدیل ۲۰ درصدی امیدواریم شرایط مناسب‌تری را در کاهش اعمال خاموشی‌ها به نظاره بنشینیم.

کد خبر 5221024

منبع: مهر

کلیدواژه: برق اردبیل حسین قدیمی مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر اردبیل چالش شفافیت عکس استانها خاموشی ها برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل