Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک‌های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کردند.

علی معتمدزادگان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان نخستین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری در ۵ تا ۶ خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این رویداد به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا، به‌صورت مجازی، در بستر اسکای‌روم امروز و فردا ۵ و ۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران خاطرنشان کرد: این رویداد شامل برنامه‌های متفاوت و جذابی شامل خوشامدگویی‌ها، سخنرانان خارجی، مصاحبه‌های دو نفره(Dual Interviews) ، پنل ارائه مقاله، پنل گفت‌وگوی آزاد (Free Talk) است. سخنرانانی از کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی و انگلیس در این رویداد در خصوص عناوینی چون کاربرد کلان داده‌ها و یادگیری ماشین در شناخت بهتر بازار و مشتریان، آینده انقلاب صنعتی چهارم و جامعه پنجم در بستر نظریه موج پنجم، سناریوها، کاربردها و فناوری‌ها، طراحی مواد اولیه و تراشه‌های جدید برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی و غیره صحبت خواهند کرد. 

معتمدزادگان اظهار کرد: در پنلی با عنوان "بحث آزاد"، به انتقال تجارب و نیز گفت‌وگو در خصوص قوانین، برنامه‌ها و سیاست‌ها، آموزش و نقش مراکز آموزش عالی ایران در مواجه با انقلاب چهارم صنعتی و نیز فرصت‌ها و چالش‌های ایران در عصر انقلاب چهارم صنعتی پرداخته خواهد شد. برنامه‌های متفاوتی شامل "مصاحبه‌های دو نفره" با حضور افرادی چون هم‌بنیانگذار علی‌بابا، دکتر مهدی الیاسی، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر کامران باقری عضو انجمن مدیریت فناوری و ... پیش‌بینی شده است. 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: مخاطبین کنفرانس کارکنان ستادی پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، فعالین اکوسیستم نوآوری، اعضای هیأت علمی، دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته‌های مرتبط و نیز شرکت‌های مرتبط با عنوان کنفرانس می‌باشند.

معتمدزادگان با اشاره به ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، عنوان کرد: ۷۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال و ۱۸ مقاله در کنفرانس فوق ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پارك علم و فناوري پارک های علم و فناوری و مراکز رشد انجمن علمی پارک های علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی