Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی گزارشی در خصوص گلایه های گل محمدی از جعفر سمیعی منتشر کرده است

یحیی گل محمدی از شرایط مالی تیمش رضایت ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم پرسپولیس توانسته در 5 سال گذشته روند فنی خود را در سطح بالایی حفظ کند و در فصل جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. این درحالی است که هر چقدر وضعیت سرخپوشان در جدول مناسب است و رقابت تنه به تنه ای با سپاهان دارند، از نظر مالی وضعیت مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی که در دوره مدیریت جعفر سمیعی کمتر لب به اعتراض گشوده، در نشست های خبری این سکوت را شکسته و به صورت محسوس و نامحسوس به این موضوع پرداخته و از باشگاه خواسته مشکلات تیمش را حل کند.

او در آخرین نشست خبری خود بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن باز هم اشاره کرد بازیکنانش مشکلات زیادی دارند و از باشگاه می خواهد آنها را حل کند.

گل محمدی در صحبت هایش گفت:

از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از این بازیکنان پشتیبانی و حمایت کنند. وارد جزئیات نمی‌شوم اما بازیکنانم مشکلات زیادی دارند. امیدوارم این مسائل همه حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم در مسابقه امروز درس زیادی گرفتم و دم همه آنها گرم.

اما ماجرا چیست؟ چرا یحیی گل محمدی بیشتر از هر زمان دیگری در صحبت هایش از باشگاه پرسپولیس علنی می خواهد تا برای حل مشکلات تلاشش را بیشتر کند؟

سرمربی پرسپولیس که خلاف دوره گذشته مدیریتی که با رسول پناه سازگاری نداشت، با جعفر سمیعی روابط حسنه ای داشته و دارد اما به تازگی از برخی جریانات ناراحت است؛ به طوری که بعد از بازی با ذوب آهن سرمربی سرخپوشان با توجه به فشار ناشی از پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس تیمش، قبل از حضور در ورزشگاه فولادشهر با مدیرعامل باشگاهش تماس گرفته و ناراحتی های چند وقت اخیر را به روی سمیعی آورده است.

یحیی گل محمدی در اقدامی که سابقه نداشته، در جریان این تماس تلفنی به شدت به وضعیت مالی انتقاد می کند و اینکه چرا هنوز مسئولان باشگاه با وجود بردهای مهمی که تیم به دست آورده، حتی یک ریال پاداش نداده است.

سرمربی قرمزپوشان حتی به مدیرعامل پرسپولیس بابت اینکه در ماجرای جنجال های بازی سپاهان ‌آنطور که باید به دفاع از شرایط تیم نپرداخته و حتی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر این اتفاق تکرار شده، انتقاد می کند. گل محمدی معتقد است اگر باشگاه در مباحث اخیر دیدار برابر سپاهان واکنش محکمتری نشان می داد، برای بار دوم در اصفهان شاهد چنین برخورد غیراخلاقی نبودند که به خود اجازه دهند به اتوبوس در حال حرکت پرسپولیس نارنجک پرتاب کنند. 

باید دید در شرایطی که سرمربی پرسپولیس این روزها از این وضعیت ناراحت و شاکی است، باشگاه برای برون رفت از این شرایط چه راهکاری دارد.

پرسپولیس در وضعیت مالی خوبی به سر نمی برد و از طرفی در مورد قرارداد با کارگزار رسمی اطلاع رسانی شفافی نمی شود. قرار بود تا پایان اردیبهشت تکلیف این همکاری مشخص شود اما هیچ خبر رسمی مبنی بر چگونگی ادامه کار یا فسخ آن منتشر نمی شود.

از سویی باشگاه برای جبران کسری های مالی خود اقدام به تبلیغ به جذب کمک های مردمی کرده است. روشی منسوخ شده که در دوره های گذشته هم رخ داده اما هرگز گزارش های مالی و اینکه این پول ها در کدام بخش های باشگاه هزینه شده منتشر نشد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اصغر جهانگیر در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تشکر از سخنگویان پیشین عدلیه اظهار کرد: آقایان میرمحمد صادقی، الهام و مرحوم کریمی راد، جمشیدی، حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، اسماعیلی، خداییان و ستایشی مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌کنم.

وی افزود: یکی از جنبه‌هایی که اعطای این مسئولیت خیر به بنده را سپرد ناشی از این نگاه راهبردی رئیس قوه قضاییه در اهمیت به مقوله پیشگیری از وقوع جرم و ضرورت حذف زمینه‌های ایجاد جرم، قبل از وقوع آن با همکاری مردم و به ویژه از طریق کمک رسانه‌ها به عنوان رکن جدید حاکمیتی در دنیای جدید مورد توجه قرار دادند، بوده است که برای ما تعیین کننده است.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: قوه قضاییه به عنوان کانون پیگیری و تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و حل و فصل دعاوی و رفع تظلمات و مبارزه با مظاهر فساد و پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین براساس قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی و سایر قوانین، وظایف سنگینی دارد که به ما سپرده شده است. تبیین این وظیفه سنگین و شناساندن حجم عظیم این وظایف مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق و پاسخ‌گویی به افکار عمومی برای استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی در کنار دستگاه قضایی است.

جهانگیر با تبریک روز کارگر و روز معلم گفت: کارگران به عنوان بازوان اصلی تولید کشور نقش مهمی در حوزه اقتصاد و سازندگی کشور ایفا کرده‌اند و می‌کنند و امسال نیز شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است این نقش بیش از پیش پر رنگ شده است که باید مورد توجه قرار گیرد، در قوه قضاییه تلاش کنیم تا وسیله تسهیل فعالیت این عزیزان را در حدی که شان آن‌ها رعایت شود را در جامعه فراهم کنیم.

وی با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: یکی از موضوعاتی که در هفته‌های گذشته با آن در دستگاه قضایی روبه‌رو بودیم و به نوعی می‌تواند سر منشا همه فعالیت‌ها و ماموریت‌ها و سیاست‌ها باشد، بحث نسخه جدید سند تحول و تعالی قوه قضاییه بود که از سوی ریاست قوه قضاییه ابلاغ شد.

تشکیل پرونده با موضوع آزمون وکالت مرکز وکلا در دادسرای کارکنان دولت / ‏‬ موضع قوه قضاییه درباره بعضی محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

جهانگیر تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از جرایم و دعاوی با چالش‌هایی از جمله تزلزل در روابط حقوقی اشخاص روبرو هستیم. ناکافی بودن بعضی از تبعات ارتکاب جرم یا مسائل دیگر که زمینه شکل‌گیری جرایم را ایجاد می‌کرد که تراکم پرونده ها و تعدد شکایات در سیستم قضایی را به دنبال داشت. بحث هوشمندسازی شروط قراردادی و تقویت خدمات دفاتر اسناد رسمی و خدمات حقوقی هوشمند از جمله فرایندهایی است که در سند تحول قضایی پیش‌بینی شده است، در سند تحول به بحث مقابله با فساد و کارآمدی توجه ویژه‌ای شده است. در این سند تلاش شده به نحوی ماموریت‌های لازم پیش‌بینی شود که پیامد نهایی اجرای سند دسترسی به عدالت مورد نظر و رضایت‌مندی مردم باشد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده آزمون وکالت مرکز وکلا گفت: سازمان سنجش مدعی است ما حفاظت لازم را به عمل آوردیم؛ پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده که در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که در بعضی از پلتفرم‌های داخلی محتوای خلاف قوانین، موارد غیراخلاقی، توهین و اتهام وجود دارد و موضع قوه قضاییه در این موضوع چیست؟ گفت: به نظر می‌رسد بحث دسترسی به پلتفرم‌ها کلمه دقیقی نباشد، آنچه مهم است پاسخگویی پلتفرم‌ها است، برخورد با انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی، بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، مصوبات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و دستوراتی که مراجع قضایی و نهادهای مسئول می‌دهد، انجام می‌شود. این مسئله استثناء ندارد و در خصوص پیام رسان‌های داخلی هم به این صورت است، دستگاه قضایی نسبت به این امور بی‌تفاوت نیست، با سرعت و دقت این مسائل را رصد و به تخلفات آشکار و غیرآشکار رسیدگی می‌کند.

آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل

جهانگیر در پاسخ به سوالی درباره احضار برخی چهره‌ها در فضای مجازی درباره به مخاطره انداختن امنیت عمومی هم‌زمان با عملیات وعده صادق گفت: در این رابطه پنج پرونده تشکیل شده است و متهمان احضار و تفهیم اتهام شدند؛ پرونده‌ها در حال تکمیل تحقیقات است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل گفت: پس از گزارش آقای صدیقی پرونده قضایی تشکیل شد، افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمد، از مراجع ذی‌ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده دریافت شده و پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 749307

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی