Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:20:44 GMT

قرار نبود چهره‌ام کاملا شبیه شهید شهریاری باشد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۱۶۷۲

قرار نبود چهره‌ام کاملا شبیه شهید شهریاری باشد

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بستم که این کاراکتر را به گونه‌ای طراحی کنم که تا حد امکان به شخصیت شهید شهریاری نزدیک باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های آثار نمایشی و لزوم افزودن فراز و فرودهایی به کاراکترها از سوی کارگردان و بازیگران، گفت: درباره گریم این نقش هم باید گفت قرار به شبیه‌سازی صرف برای نقش شهید شهریاری نبود چه بسا اگر اینگونه بود من در آخرین مقطع سنی ایشان نباید ریش می‌گذاشتم و اساسا انتخاب من برای این نقش انتخاب اشتباهی می‌شد اما فکر می‌کنم مواردی هم رعایت شده و خود من هم از گریم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیگر با بیان اینکه بعد از قسمت‌های نخست، سریال به ۴۴ سال قبل رفته و تولد، کودکی و نوجوانی شهید شهریاری را به تصویر می‌کشد، گفت: در قسمت‌های بعدی در سریال حضور دارم و امیدوارم نقش‌آفرینی من به دل مخاطبان بنشیند و از کار راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدل داستان‌گویی صبح آخرین روز به گونه‌ای است که مخاطبان باید با قصه همراه شوند و در دل جریان با آن همذات‌پنداری کنند البته جنس قصه هم طوری است که مخاطب خاص خود را پیدا می‌کند و یقین دارم تعداد زیادی از بینندگان تلویزیون با آن همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، صبح آخرین روز با موضوع داستان زندگی شهید مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران که هشتم آذر ۱۳۸۹ در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید، در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در صداوسیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است.

داستان این سریال که در ۴۵۰ لوکیشن تصویربرداری شده است، از صبح روز ترور شهید مجید شهریاری آغاز می‌شود و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می‌کند.

این سریال نزدیک به ۴۰۰ نفر بازیگر اصلی و فرعی دارد و همچنین از برخی از هنرمندان بومی نیز بهره برده است.

کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور، اردشیر رستمی، افشین نخعی، مالک سراج، فرحان فرحناک، امیر حیدری، محمد، ولی فروتن، مهدی صبایی و حمید عطایی از جمله بازیگران صبح آخرین روز هستند.

سریال صبح آخرین روز به تهیه کنندگی مصطفی علمی‌فرد از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت پخش خود را آغاز کرده که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها سریال میرطاهر مظلومی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سریال میرطاهر مظلومی زنجان سریال میرطاهر مظلومی زنجان اخبار کنکور صبح آخرین روز شهید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است