Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت در جریان سفر یک‌روزه خود به ساوه و بازدید از دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، از بخش‌های مختلف رفاهی و ورزشی این دانشکده بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت بهداشت، خانم دکتر سیماسادات لاری در ابتدای این بازدید از خوابگاه‌های دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید به عمل آورد، دانشکده علوم پزشکی ساوه دارای دو خوابگاه استیجاری و مشارکتی است که خوابگاه دخترانه کوثر با ظرفیتی بالغ بر 320 دانشجو و همچنین خوابگاه پسرانه سردار شهید قاسم سلیمانی با ظرفیتی بالغی بر 110 دانشجو در حال حاضر ظرفیت متقاضیان خوابگاهی این دانشکده را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علاوه بر بازدید از اتاق‌های این دو خوابگاه، از سالن‌های ورزشی مستقر در خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه و پسرانه دانشکده نیز بازدید کرد و تجهیزات این دو سالن ورزشی را تا حدودی مناسب دانست و بر تسریع در ساخت فضای ورزشی در دست اقدام دانشکده علوم پزشکی ساوه تأکید کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص مجموعه ورزشی در دست ساخت دانشکده علوم پزشکی ساوه، گفت: به گفته معاون توسعه دانشکده، این پروژه، پیشرفت 30 درصدی داشته است و تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که به دلیل مشکلات اداری، مناقصه انجام شده در خصوص قرارداد با پیمانکار، با مشکل مواجه شده است که با رفع این مشکل و حمایت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، احداث این طرح ورزشی هر چه سریع‌تر از سر گرفته خواهد شد.
خانم لاری همچنین از مجموعه پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه که با کمک خیران درحال ساخت است، بازدید کرد. این مجموعه بیش از 60 میلیارد ریال تاکنون هزینه در برداشته است که فضای ورزشی در دست ساخت دانشکده، نیز در مجاورت این مجموعه پردیس دانشگاهی قرار دارد.
دانشکده علوم پزشکی ساوه دارای 800 دانشجو در 9 رشته دانشگاهی از جمله رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی و فناوری است، که از این تعداد 70 درصد از دانشجویان را دختران و مابقی را پسران تشکیل می‌دهند.
در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت از سلف غذاخوری دختران دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز بازدید کرد. در این سلف سرویس غذاخوری، روزانه بیش از 350 تا 400 پرس غذا جهت استفاده دانشجویان و کارکنان طبخ می‌شود.
در ادامه معاون وزارت بهداشت با حضور بر قبور شهدای گمنام این شهرستان، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.
پایان بخش بازدید‌های دکتر لاری در سفر به دانشکده علوم پزشکی ساوه، بازدید از یکی از ساختمان‌های مد نظر مسئولان دانشکده علوم پزشکی ساوه جهت تغییر کاربری به خوابگاه دانشجویی و فضای آموزشی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فضای ورزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی