Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی بردسیر که در سال ۸۵ تأسیس شده، محور و تمرکز فعالیت های خود را در زمینه شهدا قرار داده است.

ملک قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی بردسیر در سال ۸۵ تأسیس شد و هم اکنون ۳۰۰ نفر عضو فعال دار که در سامانه بچه های مسجد هم ثبت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان بردسیر افزود: علاوه بر فعالیت هایی که کانون در ماه مبارک رمضان انجام داد؛ مهم‌ترین فعالیت آن مباحث فرهنگی، آموزشی و قرآنی است.

 

وی به دیدار مستمر با خانواده شهدا توسط اعضای کانون به عنوان یکی از برنامه های اصلی اشاره و بیان کرد: به ویژه با خانواده شهدای مدافع حرم دیدارهایی انجام و خاطرات شهدا ثبت شده است.

 

ملک قاسمی تهیه و توزیع لوازم التحریر مزین به نام شهدا، اهدای ساعت دیواری مزین به نام شهدا و هدیه به خانواده شهدا و برگزاری نمایشگاه سردار دل ها و تهیه بروشور از زندگینامه سردار سلیمانی را از دیگر فعالیت های کانون در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

 

وی همچنین به راه اندازی مهد قرآنی مسجد با حضور تعدادی از نونهالان مسجدی و ارائه آموزش های قرآنی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، توزیع کمک‌های مؤمنانه و هر دو ماه یکبار ذبح گوسفند قربانی و توزیع گوشت میان نیازمندان هم اشاره کرد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ملک قاسمی بردسیر شهدا خادمین صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد