Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفا صبوری دیلمی امروز در آیین بهره برداری از مجموعه فرهنگی گردشگری رازی با اشاره به حجم بدهی و مشکلات مالی شهرداری تهران در زمان تحویل این پروژه اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۴ هکتار و زیر بنایی بیش از ۳ هکتار احداث شده است. 

 

وی گفت: این مجموعه اولین مجموعه تاریخی گردشگری تهران است و از دهه ۷۰ زمزمه های احداث آن شروع شد اما با سرعت کمی احداث آن ادامه یافت و از سال ۸۹ احداث آن سرعت گرفت و از ۳۰ ماه پیش با دستور شهردار تهران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام جنوب تهران احداث این مجموعه عظیم نیز سرعت بیشتری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون عمرانی شهردار تهران هزینه تمام شده احداث این پروژه را با برآورد قیمت امروز بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مجموعه دارای فضاهای متعدد شامل موزه، کتابخانه، فضای بازی کودکان، ۴ سالن همایش و آمفی تئاتر، سالن های متعدد پذیرایی، آشپزخانه با ظرفیت بالا، گالری های متعدد و یک سایت کاوش تاریخی است که این مجموعه را به فضای کاوشی بکر و طبیعی تبدیل کرده تا زمینه کاوش آثار تاریخی را فراهم کرده و در نوع خود در تهران بی نظیر است. 

وی با بیان این‌که کارکرد این فضا محلی و منطقه ای نیست و حتماً مردم تهران نیز از آن بهره مند می‌شوند، عنوان کرد: دیگر پروژه های در دست بهره برداری شهرداری تهران شامل چند پروژه بزرگ مقیاس از جمله بزرگراه ۷۶ متری شهید رستگار در جنوب شرقی ترین نقطه تهران و به زودی بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی و از همه بزرگتر باغ راه حضرت زهرا است که هزینه تملک و اقداماتی که برای پروژه لازم بوده انجام شده و فاز نخست این باغ راه ۹ کیلومتری بر روی خط راه آهن تهران تبریز در این دوره به پایان می‌رسد. 

تهران نیوز

 

برچسب ها: مجموعه رازی ، گردشگری ، فرهنگی ، صفا صبوری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OKy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجموعه رازی گردشگری فرهنگی صفا صبوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت