Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامرضا هوائی معان عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه با حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش در تهران گفت:  جهت بهره برداری از ورزشگاه تختی ۴/۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که سه میلیارد تومان از اعتبارات فوق سهم شرکت توسعه وزارت ورزش و ۱/۳میلیارد تومان سهم استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی

هوائی افزود: سکو‌ها و صندلی گذاری‌ها، زمین چمن و گلف، رختکن و نور استاندارد برای رختکن نیز توسط اعتبارات استانی تامین می‌شود.

او  در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفره بجنورد با تاکید بر اینکه تمام اعتبارات فاز اول این مجموعه باید توسط شرکت توسعه وزارت ورزش تامین شود، عنوان کرد:شرکت توسعه وزارت ورزش موظف به پیگیری اصلاحات این ورزشگاه تا چهار ماه آینده است که پس از بهره برداری باید شاهد برگزاری مسابقات اصلی تیم‌های ورزشی و فوتبال باشیم.

معان عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از اتمام ورزشگاه شیروان خبر داد و افزود: برای اتمام این ورزشگاه، شرکت توسعه از اعتبارات ۱۴۰۰ تامین خواهد کرد که تا پایان مردادماه شاهد بهره برداری این ورزشگاه خواهیم بود.

هوائی تصریح کرد: برای ورزشگاه شش هزار نفر بجنورد شرکت توسعه موظف به پرداخت مطالبات پیمانکار و مطالبات قبلی خواهد بود که حداکثر تا پایان شهریورماه پوشش سقف و اتمام سازه فلزی این ورزشگاه را باید شاهد باشیم و سایر اقدامات نیز با پیمانکار جدید پیگیری می‌شود.

  پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش از پروژه‌های ورزشی استان، مقرر شد ؛ ورزشگاه تختی حداکثر تا پایان مردادماه امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری از پروژه های ورزشی بهره برداری وزارت ورزش شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی