Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: صنعت پرورش میگو به عنوان یکی از طرح های مهم اقتصادی و اشتغال زا از اهمیت بسزایی برخوردار است و تمام دستگاهها در راستای توسعه این صنعت مساعدت لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود سقلی اظهار کرد: مرکز تکثیر بچه میگو گمیشان امسال موفق به تولید تعدادی پیش مولد میگو شده که از این تعداد، مازاد نیاز این مرکز ، به مراکز تکثیر جنوب ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پهنه پرورش میگو از سوی دامپزشکی برای ناظرین دامپزشکی مشخص گردد و هر کدام از دامپزشکان پاسخگویی سطح زیرکشت تحت پوشش خود باشند.

وی افزود: امیدواریم مسئولین ذیربط در سازمان دامپزشکی کشور نسبت به هماهنگی و صدور مجوز لازم جهت انتقال این پیش مولدین از گلستان به جنوب کشور، همکاری لازم را به عمل آورند.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه بخش عمده بچه میگو مورد نیاز استان از جنوب کشور وارد می شود از سازمان شیلات و دامپزشکی درخواست مساعدت های بیشتری در این زمینه می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها