Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:23:49 GMT

آگاهی‌بخشی رسانه‌ها برای مدیریت مصرف آب ضروری است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۲۹۴۳

آگاهی‌بخشی رسانه‌ها برای مدیریت مصرف آب ضروری است

«علی مرادی» روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان روانسر افزود: در تابستان سال‌جاری با افزیش بی‌سابقه دما و کاهش شدید آبدهی چشمه‌ها و چاه‌های تامین آب مواجه هستیم و مدیریت مصرف در بخش خانگی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: آب ارزان‌ترین کالا در کشور است و به همین خاطر مردم به صورت بی‌رویه آن را مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: نقش کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای تامین سلامتی مردم، کمتر از تلاش مدافعان سلامت نیست و برای گذر از تنش آبی نیز نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: در تابستان سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب شهرستان در مدار بهره‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود.

«غفار صالحی» افزود: آب ۲ شهر روانسر و شاهو و ۱۱۶ روستای شهرستان روانسر و ۱۵ روستای شهرستان کرمانشاه از ۱۵ حلقه چاه و ۲۸ چشمه تامین می شود و مدیریت مصرف آب از اولویت های این امور است.

وی برخورد با انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف و بدمصرف را از برنامه های اساسی آب و فاضلاب عنوان کرد و تصریح کرد: در همین راستا گروه هایی از اداره آب و فاضلاب به طور مستمر در شهر و روستاها گشت زنی می کنند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها روانسر صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب رسانه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه علی مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب روانسر صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب رسانه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه علی مرادی اخبار کنکور شهرستان روانسر آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ ماده غذایی ضروری برای مردان

به گزارش خبرآنلاین، مردان در مقایسه با زنان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی قرار دارند؛ که این موارد از علل اصلی مرگ و میر در میان مردان به شمار می‌آید. مصرف چهار ماده غذایی زیر برای مردان بسیار مفید است؛ این موارد حاوی مواد مغذی خاصی هستند که به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های رایج برای آقایان، مانند برخی سرطان‌های مردانه، کمک می‌کنند.

۱) کلم بروکلی

این گیاه سبزرنگ سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌های C، K و A و فیبر است و محتوای بالای سولفورافان در کلم بروکلی، پتانسیل مبارزه با سرطان را دارد و مصرف آن در مردان بسیار حائز اهمیت است.

۲) گوجه فرنگی

لیکوپن، یکی از آنتی اکسیدان‎های موجود در گوجه فرنگی، با محافظت در برابر سرطان پروستات و بیماری‌های قلبی عروقی، به سلامت مردان کمک می‌کند.

۳) ماست

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر) مصرف می‌کردند، در معرض خطر کمتری برای بیماری عروق کرونر قرار دارند.

۴) آجیل

مصرف آجیل به سلامت قلب و کاهش عوارض ناشی از افزایش سن در مردان کمک می‌کند. آجیل‌ها مملو از پروتئین، فیبر و چربی‌های ضروری هستند که همین ویژگی آنها را به یک میان‌وعده بسیار مغذی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند

منبع: eatthis

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900511

دیگر خبرها

  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک