Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده های انضباطی برای جریمه ۳ باشگاه بزرگ اروپایی از سوی یوفا شروع شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، باشگاه میلان، آرسنال، اتلتیکومادرید، چلسی بارسلونا، اینترمیلان، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه‌های موسس به سوپر لیگ اروپا پیوستند که در نهایت این پروژه با کناره گیری همه تیم ها غیر از بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون یوفا پرونده های انضباطی علیه این سه باشگاه را شروع کرده است و به دنبال جریمه این باشگاه ها است.

یک ماه پس از برنامه های اولیه ناموفق برای یک سوپرلیگ، اتحادیه فوتبال اروپا رسماً علیه سه بنیانگذار باقی مانده رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین اقدام می کند.

کمیته اخلاقی و انضباطی انجمن قبلاً از اسپانیا و ایتالیا تحقیقاتی راجع به این سه باشگاه برای نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا انجام داده بود.

در آستانه کنگره یوفا در ماه آوریل که در آن اصلاح لیگ قهرمانان از سال ۲۰۲۴ مورد بحث قرار خواهد گرفت، دوازده باشگاه برتر اروپا از تاسیس یک سوپرلیگ با درآمد میلیاردی بالقوه خبر دادند.

این پروژه میلیارد دلاری قرار بود توسط یک بانک بزرگ آمریکایی تأمین شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوفا سوپر لیگ اروپا تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا رئال مادريد سوپر لیگ اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند