Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: با شروع تبلیغات انتخابات با توجه به شرایط بیماری کرونا، هرگونه تجمع و گردهمایی در مکان‌های بسته ممنوع است.

دکتر"محمدصادق بصیری" امروز پنجم خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: با شروع تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با توجه به شرایط بیماری کرونا، هرگونه تجمع و گردهمایی در مکان‌های بسته ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید امکانات فضای رو باز به صورت مساوی و با هماهنگی فرمانداران در اختیار نامزدها قرار داده شود، تاکید کرد: تشکیل جلسات داخلی ستادهای انتخاباتی نیز در فضای سرپوشیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق قرمز 15 نفر، نارنجی 20 نفر و زرد 30 نفر پذیرفته است.

بصیری در ادامه گفت: ادارات نباید ستاد انتخابات باشند، ادارات کل برای انتصابات شهرستان‌ها حتما باید با فرمانداران هماهنگی به عمل آورند، ضمن اینکه با توجه به ماه‌های پایانی دولت و در پیش بودن انتخابات بهتر است کمتر انتصاب جدید صورت گیرد. 

به گزارش ایسنا، سردار"حسین معروفی" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت سوم خردادماه و با اشاره به نقش حاج قاسم در آزادسازی خرمشهر بیان کرد: آزادسازی خرمشهر اراده هماهنگ شده یک ملت بود و نشان داد هر کجا ضلع اصلی مقاومت را در پیش گرفتیم، نصرت به ما عطا شده و پیروز شده ایم.

وی به تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: آبرسانی به 86 روستا را از سال گذشته شروع کردیم که 36 روستا تحویل شده و مابقی نیز تا پایان خرداد تحویل داده خواهد شد و برای امسال نیز 108 روستا را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی در حاشیه شهر، کمک به مسکن مددجویان و محرومان، اشتغال خرد، ازدواج آسان، امور فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ کروناویروس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم