Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:48:23 GMT

حسرت راشفورد درباره ناکامی در چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۶۲۶

حسرت راشفورد درباره ناکامی در چمپیونزلیگ

منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا در گدانسک به مصاف ویارئال خواهد رفت و شیاطین سرخ به دنبال کسب اولین جام با هدایت اوله گنار سولسشر هستند.

به گزاش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، در آستانه حضور این تیم در دیدار فینال لیگ اروپا، درباره حسرت از ناکامی این تیم در چمپیونزلیگ صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد پس از غلبه بر پاری سن ژرمن و لایپزیش، موقعیت خوبی را در گروه خود در چمپیونزلیگ داشت از دست داد تا سوم شود و به مرحله حذفی لیگ اروپا سقوط کند.

با وجودی که شیاطین سرخ پس از آن موفق شدند که خود را به دیدار فینال لیگ اروپا برسانند، راشفورد همچنان متاسف است که یونایتد در چمپیونزلیگ نمایش ضعیفی داشت.

راشفورد در آستانه به میدان رفتن در دیدار فینال لیگ اروپا برابر ویارئال درباره اینکه چطور اوله گنار سولسشر شاگردانش را روی موفقیت در لیگ اروپا متمرکز کرد و چگونه بر حریفان‌شان غلبه کردند تا بتوانند به فینال این رقابت ها برسند، صحبت کرده است.

 

 

راشفورد گفت: "ما باید صدرنشین گروه می شدیم اما خودمان را ناامید کردیم. اما هر اتفاقی که در چمپیونزلیگ افتاده، دیگر گذشته است. بعد تو در لیگ اروپا هستی و فقط شاید چند روزی زمان ببرد تا بتوانی تمرکز خود را متوجه این رقابت ها کنی. ما چند جلسه تیمی داشتیم و به یکدیگر گفتیم که الان باید روی لیگ اروپا تمرکز کنیم."

راشفورد پیروزی 6-2 شیاطین سرخ برابر رم در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را بهترین نمایش یونایتد در این فصل از رقابت های اروپا می داند.

او افزود: "ما اول یک گل زدیم و بعد 2-1 عقب افتادیم و در این مواقع خیلی خیلی راحت است که دست و پایت را گم کنی، اما این اتفاق برای ما نیافتاد. ما در نیمه دوم به زمین آمدیم و خیلی آرام و خونسرد بودیم.

ما به زمین رفتیم که چهار پنج گل بزنیم و حتی ممکن بود گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم چرا که به شدت تمرکز داشتیم. این برای من یک نشانه بود زیرا در گذشته ممکن بود آن بازی را همان 2-1 ببازیم. شاید دو سال پیش در حالی برای بازی برگشت به رم می رفتیم که دیدار رفت را باخته بودیم."

 

 

راشفورد درباره کارهایی که به طور معمول پیش از هر بازی برای آماده شدن انجام می دهد و عاداتی که دارد و اینکه پیش از بازی فینال نیز این عادت ها را تغییر نخواهد داد، نیز صحبت کرد: "من برای هر بازی به یک شکل آماده می شوم. همیشه خیلی خونسرد و راحتم. ممکن است چیزی بخوانم یا چیزی تماشا کنم. همین کارهای معمولی که وقتی در خانه هستی انجام می دهی.

چون خیلی سفر می کنی، وقت چندانی را در خانه نیستی و باید راهی بیابی که هر جایی که هستی را تبدیل به خانه خودت کنی.

زمانی که من دریافتم برای داشتن یک فضای ذهنی در هر بازی، چه چیزی برای من مناسب است، دیگر هرگز تغییرش ندادم. فکر می کنم در بقیه دوران فوتبالم هم تغییرش بدهم."

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد فینال لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به لطف درخشش وینیسیوس جونیور از شکست مقابل بایرن مونیخ جلوگیری کرد.

اگر دو گل وینیسیوس نبود، بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال را 2-0 شکست می‌دهد. این بازیکن برزیلی علیرغم گلزنی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در خلق موقعیت بود.

این بازیکن برزیلی مورد تمجید یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورش یعنی ریوالدو قرار گرفته که امیدوار است وینیسیوس به توپ طلا دست پیدا کند.

ریوالدو در مورد وینیسیوس گفت: "هموطن من بازیکن برتر امروز اروپاست. او در این فصل یکی از بازیکنان اصلی تیمش بوده و اشتیاق زیادی از خود نشان داده است. رئال با شیوه بازی او سازگار شده و در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است، امیدوارم او به توپ طلا برسد.

او بدون اینکه قهرمان چیزی باشد، در حال حاضر بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. حالا اگر مادرید هفته آینده بایرن را پشت سر بگذارد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، وینی شانس زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل دارد."

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن