Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:12:58 GMT

رونمایی از کتاب «حس غریب پروانگی» در ملایر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۴۵۲۳

رونمایی از کتاب «حس غریب پروانگی» در ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از رونمایی از کتاب «حس غریب پروانگی» به قلم لیلا گودرزیان فرد در ملایر خبر داد.

سیدمهدی آخشیک در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کتاب که خاطرات پروانه برازنده شهر همسر شهید سرافراز علیرضا شمسی پور است به قلم لیلا گودرزیان فرد و توسط انتشارات حماسه ماندگار اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخشیک ادامه داد: به گفته فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم، کتاب های خوبی در چند ساله اخیر در این زمینه به چاپ رسیده و حقیقتا این حوزه جای کار زیادی دارد و هنوز خیلی از عزیزان، خانواده ها و حتی ایثارگرانی هستند که به زندگی و خاطرات ارزشمندشان پرداخته نشده است.

وی به ایثارگرانی که با سختی از جراحات حاصل از جنگ روزگار می گذرانند، اشاره و خاطرنشان کرد: با پرداختن به زندگی این ایثارگران، همگان به نقش سازنده و مؤثر رشادت های آنها در آرامش و تأمین امنیت امروزی ما واقف می شوند.

آخشیک بیان کرد: طبق گفته های لیلا گودرزیان فرد، نویسنده کتاب خاطرات و دست نوشته های ارزشمند پروانه برازنده، متأسفانه بعد از درگذشت ایشان به دست نویسنده رسیده و وی تحت تأثیر حس غریب و عشق فی مابین شهید شمسی پور و همسر بزرگوارشان قرار گرفته اند و ساعت ها برای این همه خلوص و عشق اشک ریختند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر به استقبال گسترده از انتشار این کتاب و تجدید چاپ پس از بیست روز از نخستین تاریخ انتشار اشاره کرد و افزود: کتاب صوتی این اثر ارزشمند نیز تولید و در دسترس همگان قرار گرفته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رونمایی کتاب کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان