Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: گزارش شده در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها میزان رعایت بهداشت کرونایی کم‌تر از ۸۰ درصد است.

به گزارش برنا؛ استاندار اردبیل گفت: از کسانی که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار می‌دهند کمال تشکر و قدردانی را داریم، اما این طور که گزارش شده در پیشخوان‌ها، پمپ بنزین‌ها، آرامستان‌ها و نانوایی‌ها میزان رعایت کم‌تر از ۸۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر بهنامجو اظهار داشت: خوشبختانه گزارش‌های خوبی از روند کرونا در استان اردبیل به دست آمده و تعداد بستری‌ها کاهش یافته است که امیدواریم همکاری‌های لازم در این زمینه ادامه یابد و به خصوص در ایام انتخابات نسبت به ضوابط ستاد مقابله پیشگام عمل شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی افزود: هم‌اکنون بحث واکسیناسیون در سطح کشور و استان به خوبی ادامه دارد و در سطح استان بالای ۷۰ و ۸۰ اجرا شده و جمعیت ۶۰ درصدی را دربرمی‌گیرد که انتظار می‌رود رده سنی این گروه‌ها همکاری‌های لازم را در این زمینه برای اجرای موفق طرح داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: اکثریت افرادی که در برابر کرونا مقاومت خوبی ندارند بالای ۶۰ سال هستند که به همین منظور انتظار داریم به موقع در طرح واکسیناسیون ورود پیدا کنند و زحمات کادر درمانی را محقق کنند که رعایت پروتکل‌ها نیز در این زمینه لازمه اساسی است.

تبلیغات انتخاباتی در مراکز سربسته نباشد

بهنامجو تصریح کرد: از کسانی که در راستای تبلیغات انتخاباتی فعالیت دارند انتظار می‌رود تا تبلیغات در مراکز سربسته انجام نیابد، چرا که این افراد مسئول هستند و هر گونه تجمعی که در اماکن بسته می‌تواند در شیوع کرونا نقش داشته باشد گناه کبیره است.

استاندار اردبیل افزود: در کنار افرادی که در داخل خانه قرنطینه هستند ۴ هزار و ۴۰۰ نفرند که تست مثبت نصف آن‌ها را دربرمی‌گیرد و به دو هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است که انتظار می‌رود دوره قرنطنیه را با قطع ارتباط با خانواده ادامه دهند تا دوره چهارده روزه را بدون هیچ مشکلی به اتمام برسانند.

بهنامجو ادامه داد: از کادر درمانی و پزشکان که برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند متشکریم و تلاش بسیجیان در بحث کمک‌های بسته‌های معیشتی حائز اهمیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انتخابات واکسیناسیون تبلیغات خانواده کرونا کرونا در اردبیل استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد