Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: علاوه بر تزریق واکسن باید شیوه کنترلی ویروس کرونا با حساسیت دنبال شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به انتخابات ‌پیش‌رو اظهار داشت: قبل از این که کار به دولت آینده سپرده شود کارمندان و مسئولان باید با تمام توان خدمت کنند و هیچ کوتاهی نداشته باشند و همه برای انتخابات پیش‌رو آمادگی لازم را داشته باشند و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری باید علاوه‌ بر حضور پرشور در انتخابات فرد شایسته و کاردان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات شورای شهر و روستا هم از اهمیت بالایی برخودار است و باید این انتخابات با حساسیت بالا دنبال شود زیرا نقش شورای شهر در سطح خرد کمتر از ریاست جمهوری نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نامزدها در مدت زمان قانونی تبلیغات از اعلام وعده‌های بی‌پایه بپرهیزند و باید با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه‌ای کشور برنامه‌های خود را ارائه دهند بنابراین انتخابات باید از مسیر احساسی خارج و به دور از احساسات باشد.

انتخابات 1400| چرا باید "انتخاب اصلح" داشته باشیم؟‌«سید ابراهیم رئیسی» نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات 1400 شدرعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تبلیغات انتخابات 1400 اولویت دارد / تجمعات تبلیغاتی کاندیداها ممنوع است

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: امروز کشور نیازمند نیروهای متخصص و کاردان است بنابراین گزینش بهترین افراد برای انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم برای انتخاب فرد اصلح باید تلاش کنند و با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های امام(ره)، شهید سلیمانی و ولایت فقیه را نشان دهند.

وی با اشاره به ضرورت توجه مردم در رعایت دوچندان پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه گفت: امروز با ورود انواع جهش‌یافته بیماری کرونا خطر شیوع این ویروس افزایش یافته و هرگونه سهل‌انگاری زحمات کادر درمان را دوچندان می‌کند به طوری که با گذشت حدود یک سال از شیوع این بیماری کادر درمان خسته هستند و شهدای بسیاری در این مسیر تقدیم کردند بنابراین علاوه بر تزریق واکسن باید شیوه کنترلی این بیماری با حساسیت دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: کشور در زمینه تولید برق مشکلاتی دارد و بر اساس آمار 20 درصد رشد مصرف در کشور وجود دارد بنابراین همه باید همکاری داشته باشند تا با مدیریت صحیح از این شرایط بحرانی عبور کنیم و توجه به این نکته ضروری است که صادرات برق به کشور عراق باید ادامه داشته باشد و شرایط داخلی کشور نباید به این موضوع آسیب وارد کند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی دنبال شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!