Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر نادیا امرایی معاون فرماندار پلدختر گفت: پروژه پل شهید سپهبد سلیمانی (بابازید) توسط پیمانکار اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با قراردادی به اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ده مدیریت بحران در حال اجراست.

امرایی گفت: طی آن ۱۴۲ متر به طول پل قدیمی به‌منظور افزایش آبگذری در مواقع سیلاب افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تردد محور غرب تا رسیدن به بهره‌برداری در این بخش از محور پلدختر- اسلام‌آباد غرب از طریق واریانت احداث شده در حال انجام است.

معاون فرماندار پلدختر گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر ۹۱ درصد بوده و تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

امرایی اضافه کرد: این پروژه ۲۶ بهمن‌ماه ۹۸ با توجه به خسارات ناشی از سیل فروردین‌ماه همان سال در اثر عدم آبگذری کافی پل قدیمی بابازید و آسیب‌های جدی ناشی از تجمع سیلاب در پشت رمپ خاکی پل مذکور به روستا‌های مجاور از جمله بابازید و محو شدن کامل روستای خرسدر علیا، تخریب زیرساخت‌ها، اراضی و باغات پایین‌دست، لطمه شدید به بافت شهری پلدختر و روستا‌های جنوب شهرستان در همجواری رودخانه کشکان همچون روستا‌های چم مهر بالا و پایین، کلنگ زنی شد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار پلدختر افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان