Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان جوان روسونری از این تیم جدا خواهد شد.

جانلوییجی دوناروما، دروازه بان 22 ساله و ایتالیایی باشگاه میلان که قراردادش در پایان ماه ژوئن به پایان می رسد، به صورت آزاد از این تیم جدا می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا، پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان جدایی جانلوییجی دوناروما را از این تیم تایید کرد و در این باره گفت:

دوناروما ستاره این فصل تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا کردن بازیکنانی که کار خود را در یک تیم آغاز کنند و در همان تیم نیز کار خود را به پایان برسانند، کار بسیار دشواری است. فقط می توانم بهترین ها را برای دوناروما آرزو کنم.

از یوونتوس به عنوان مقصد بعدی این دروازه بان ایتالیایی نام برده می شود. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد