Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از اعلام اسامی نامزد‌های ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از همه گروه ها، افراد و تشکل‌ها به خاطر حمایت از وی، ورود به کارزار انتخاباتی را در راستای ایجاد فضای گفتگو، مدارا و گشایش افق‌های جدید در حل مسائل مدیریتی عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن کامل بیانیه محمد شریعتمداری به این شرح است:
ملت بزرگ و شریف ایران

با این باور که حق مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، براساس وظیفه دینی و ملی، با اتکال به خداوند متعال با درخواست جمع کثیری از گروه‌های مرجع ونمایندگان محترم شان، با اطمینان از اینکه می‌توان چالش‌ها و مسائل کشور را با گشودن افق‌های جدید در عرصه‌های مدیریتی حل کرد، وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شدم، تا با همراهی مردم چشم انداز روشنی را پیش روی اینده کشور قراردهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن آنکه این حضور در راستای عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی مبنی بر ضرورت ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بود.

مصمم بودم تا با اصالت دادن به گفتگو‌های اجتماعی، مدارا، تحمل و رواداری و تعمیم دادن تجارب موفقی نظیر جوانگرایی، سیاست گذاری شهروندمدار، حکمرانی داده محور، تاکید بر شفافیت و تحقق بخشیدن به آن‌ها در سطوح ملی، دفاع از حقوق شهروندی همه ایرانیان و احیای رویکرد " همه با هم " این میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، با تشکیل دولت رفاه فراگیر، امید و اعتماد در این سرزمین بازسازی شود، کار و کارآفرینی رونق گیرد و حق زیستن توام با عزت و رفاه مردم این سرزمین در سایه کاهش منازعات و رفع مخاصمات محقق شود.

اینک با توجه به اعلام اسامی نامزد‌های پذیرفته شده توسط شورای محترم نگهبان، ادای وظیفه و تعهد خود به ذات اقدس الهی و مردم وفادار سرزمینم را انجام شده می‌دانم و آنچه برای اینجانب در این رویداد پیش آمد را خیر دانسته و به آن راضی هستم.

از همه بزرگان، مدیران عالی، گروه‌های مرجع، تشکل‌ها و مردم شریفی که در این مسیر موجبات احساس ضرورت به حضور اینجانب را در این عرصه فراهم کردند و در طول راه همراه من بودند، به ویژه جوانان، کارگران، اصناف و بازنشستگان عزیز سپاسگزارم و همه ایرانیان را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 دستاورد جدید محققان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

کد خبر 6096438 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار