Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:04:50 GMT

رسمی؛ پایان کار جان‌لوئیجی دوناروما در میلان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۴۴۷

رسمی؛ پایان کار جان‌لوئیجی دوناروما در میلان

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، تایید کرد که جان لوئیجی دوناروما به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده جان لوئیجی دوناروما مطرح شده بود. ابتدا رسانه های ایتالیایی از تمایل این دروازه بان ملی پوش به ادامه دادن با روسونری خبر می دادند اما در ادامه مشخص شد که دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در واقع گزارش ها حاکی از آن بود که مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما خواستار حقوق 10 میلیون یورویی برای این دروازه بان شده است اما در سمت مقابل میلان حاضر نیست بیش از 8 میلیون یورو در سال به او بپردازد؛ موضوعی که باعث اختلافات بین دو طرف به اوج خود برسد و نهایتاً پائولو مالدینی لحظاتی پیش اعلام کند که دوناروما می تواند به شکل آزاد از میلان جدا شود.

 

پائولو مالدینی در این باره گفت: " فکر می کنم باید از همه بازیکنانی که این فصل باورنکردنی را ساخته اند تشکر کنیم. دوناروما یک رهبر و اغلب یک کاپیتان بود.  مردم برای درک معنای حرفه ای بودن و این که باید آماده جابجایی بازیکنان باشند مشکل دارند و پذیرش این برای آنها دشوار است.

 

ما باید نسبت به کسانی که چیزهای زیادی به میلان داده اند و هرگز به ما بی احترامی نکرده اند احترام بگذاریم.  مسیرها متفاوت است. من فقط می توانم بهترین ها را برای او آرزو کنم ."

 

 

 

 

گفتنی است بر اساس شایعاتی که در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده باشگاه یوونتوس از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن جان لوئیجی دوناروما برخوردار است و احتمالاً بیانکونری مقصد بعدی این گلر ملی‌پوش خواهد بود؛ هر چند که شایعاتی پیرامون علاقه بارسلونا به این بازیکن نیز وجود دارد.

آث میلان مالدینی جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان مالدینی جان لوئیجی دوناروما جان لوئیجی دوناروما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز

پس از یک سال، پای آبراهام به گلزنی باز شد.

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. تامی آبراهام در دقیقه ۸۸ گل دوم جالوروسی را به نام خود ثبت کرد و مانع از شکست تیم ده روسی شد.

به نقل از اوپتا؛ تامی آبراهام بعد از دقیقا یک سال (۳۶۵ روز) موفق به گلزنی شد. آخرین گل او یک سال پیش در جریان تساوی ۱-۱ خانگی مقابل میلان به ثبت رسیده بود. آبراهام طی یک سال اخیر درگیر درمان مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی زانو بود و به تازگی به میدان برگشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد