Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ستوده‌فر روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تکاب افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاد و بحرانی از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در اختیار دستگاه‌های اجرایی حوزه‌های فرهنگی و ورزشی تکاب قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: با استفاده از این اعتبارات، فضاهای ورزشی و فرهنگی وابسته به اداره‌های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بهزیستی، کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجهیز شده و برنامه‌های مرتبط با جوانان و نوجوانان با مشارکت این دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه امکانات اداره‌ها برای توسعه فعالیت جوانان و رونق اوقات فراغت باید هم‌پوشانی شود، اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش کنند و از این رو لازم است در بحث مواد مخدر و پیری جامعه علاوه بر سیاست‌های کلی برنامه های شهرستانی اجرا شود.

ستوده‌فر با بیان اینکه بانک‌ها در اعطای وام ازدواج مساعدت بیشتری داشته باشند، اضافه‌کرد: نشاط اجتماعی در دستور کار اداره‌های فرهنگی و دستگاه های مرتبط با امور جوانان قرارگیرد.

 وی ادامه داد: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجب بروز خلاقیت در جوانان شده و اکنون فضای مجازی بستری برای توسعه فعالیت‌های جوانان است.

ستوده‌فر با بیان اینکه برای توسعه نشاط اجتماعی بازی‌های بومی و محلی در تکاب باید احیا شود افزود: تغییر چهره شهر توسط شهرداری در نشاط اجتماعی موثر است و از این جهت از شهرداری تکاب قدردانی می کنیم.

در این جلسه از بانک ملت شعبه تکاب به دلیل تلاش برای تسهیل در روند اعطای وام ازدواج جوانان، مربی کاراته بانوان و ورزشکار دختر نوجوان دارنده مقام کشوری با حضور فرماندار تکاب تجلیل شد.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است و بیش از ۳هزار ورزشکار در قالب ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند
 

برچسب‌ها تکاب مناطق محروم آذربایجان غربی طرح های عمرانی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مناطق محروم آذربایجان غربی تکاب مناطق محروم آذربایجان غربی طرح های عمرانی اعتبارات اخبار کنکور برای توسعه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»