Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:36:18 GMT

کرونا ۲ قربانی از یزد گرفت/ ۱۰۵ تست دیگر مثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۷۷۱

کرونا ۲ قربانی از یزد گرفت/ ۱۰۵ تست دیگر مثبت شد

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۴۴۰ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا افزود: از این تعداد، ۱۷ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و ۸۸ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

نوری شادکام از همشهریان خواست همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی به طور جدی خودداری کنند.

کد خبر 5221578

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه جنبش ازما سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان قربانی گرفت

خبرگزاری «شینهوا» اعلام کرده است سیلِ روزهای اخیر در برخی نواحی افغانستان تاکنون دست‌کم ۱۴ کشته برجای گذاشته و به برخی از روستاها خسارت زده است.

به گزارش ایسنا، مقامات امروز (یکشنبه) اعلام کردند در پی دور جدید باران‌های شدید و جاری شدن سیل در ولایات غرب و شمال افغانستان و مناطق همجوار آن، فوت دست‌کم ۱۴ تن در روزهای اخیر تایید شده است.

در ویدیوهای منتشرشده لحظه ویرانی خانه‌های روستایی، آوار سنگ‌هایی که سیل با خود آورده و روستاییان در حالیکه از این اتفاقات شوکه شده‌اند، دیده می‌شود.

«میراحمد صمیم»، مسئول امور مهاجرین طالبان در ولایت «غور» می‌گوید بر اثر سیلاب بیشتر از ۵۰۰ خانواده آواره شده‌اند که در فضای باز در کوه‌ها به سر می‌برند.

سیلاب همچنین منجر به بسته شدن جاده‌ها، وارد شدن آسیب به منازل و مصدومیت چندین نفر دیگر شده است.

به گزارش بی بی سی، این مقام افغانستان گفته است خسارت‌دیدگان سیلاب نیاز به کمک‌های اولیه و اساسی دارند و احتمالا خسارات بیشتری نیز وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم