Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ با برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما ترتیب برنامه‌های هر یک از نامزدها در رادیو و تلویزیون مشخص شد.

مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه (۵ خردادماه) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و به صورت زنده از شبکه خبر، رادیو ایران، جام جم و رادیو انتخابات پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده با حضور نماینده‌های کاندیدا، برنامه‌های تبلیغاتی هر یک از نامزدها به ترتیب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره ۱۱، محسن رضایی با شماره ۱۳، علیرضا زاکانی با شماره ۱۷، ابراهیم رئیسی با شماره ۱۵، محسن مهرعلیزاده با شماره ۱۶ ، عبدالناصر همتی با شماره ۱۲ و سعید جلیلی با شماره ۱۴ مشخص و اعلام شد. 

برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات این دوره از روز جمعه (۷ خرداد ماه) در شبکه‌های صداوسیما آغاز می‌شود. 

 

قرعه‌ کشی برنامه‌های انتخاباتی 7  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نخستین نامزد: روز جمعه ۷ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می شود.

محسن رضایی دومین نامزد: روز یکشنبه ۹ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می شود.  

 «علیرضا زاکانی» سومین نامزد: نخستین برنامه او روز پنج شنبه ۱۳ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود.

 سیدابراهیم رئیسی چهارمین نامزد: روز سه شنبه ۱۱ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.  

محسن مهرعلیزاده پنجمین نامزد: روز چهارشنبه ۱۲ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می شود.  

عبدالناصر همتی ششمین نامزد: روز جمعه ۷ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می شود.  

 سعید جلیلی هفتمین نامزد: روز دوشنبه ۱۰ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می شود. 

 

 

 

 ۱۷ و ۲۱ و ۲۵ خرداد زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری

با توجه به شرایط کرونا و محدودیت برای سفر‌های استانی، نامزد‌های انتخابات می‌توانند در شبکه‌های استانی برنامه داشته باشند و صحبت کنند.

مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری روز‌های دوشنبه ١٧خرداد، جمعه ٢١ خرداد و سه شنبه ۲۵ خرداد برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تاریخ مناظره های انتخابات تاریخ مناظره های انتخابات 1400 برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور با موافقت نمایندگان اضافه شد.

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بنابر روایت ایلنا، ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان ها و نهادهای تابعه و وابسته از طریق پرداخت های غیرمستمر کسر می گردد.

پیشنهاد یک نماینده درباره حقوق کارکنان وزارت کشور

در این میان، مالک شریعتی نماینده تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می آمد اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیسی نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

دیگر خبرها

  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد