Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو آگوئرو، 10 سال بعد از انتقال به منچسترسیتی حالا در آستانه جدایی و انتقال به بارسلونا قرار دارد.

به گزارش طرفداری، سرخیو آگوئرو چندان تحت تأثیر نحوه جدایی خود از منچسترسیتی قرار نگرفته و بعد از اینکه 184 گل برای سیتیزن ها به ثمر رساند و رکورد وین رونی را شکست، در مصاحبه با Twitch گفت:

امروز آنها به خاطر رکورد و همسو با موج از من حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می گویند، 'سرخیو چقدر خوب است، چه رکورد فوق العاده ای'، در حالیکه چند ماه پیش همان ها من را می کشتند. اما خب، نمی توان چیزی گفت، ترجیح می دهم روی بازی های تیم ملی تمرکز کنم، حتی اگر همه منتظر یک اشتباه از سوی من باشند. اگر اتفاقی در تیم ملی آرژانتین رخ دهد، اولین کاری که خواهند کرد، انداختن تقصیرها به گردن من خواهد بود.

انتقاد آرژانتینی ها از فعالیت های آنلاین آگوئرو

اهمیتی نمی دهم که دوست دارند یا نه، آنها قبلاً هم من را دوست نداشتند. من جریانی را شروع کردم تا اوقات خوبی با شما داشته باشم، اما برخی آن را دوست نداشتند و مصدومیت من را به چیزهای دیگری ربط دادند و گفتند که من به فکر فوتبال نیستم... چه ربطی دارد؟ مثل این است که من سوار موتور سیکلت شوم، و آنها بگویند که خودش را مصدوم کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 آخرین بازی آگوئرو با پیراهن منچسترسیتی خواهد بود و بعد از آن با قراردادی سه ساله راهی بارسلونا می شود.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم