Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@18:37:01 GMT

آغاز مذاکرات اتلتیکومادرید با دیبالا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۹۶۳۴

باشگاه اتلتیکومادرید برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی یوونتوس دست به کار شد.

خبرگزاری میزان - شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا گزارش داد؛ باشگاه اتلتیکومادرید مذاکرات خود با پائولو دیبالا را آغاز کرده و قصد دارد مهاجم آرژانتینی یوونتوس را برای حضور در جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه متقاعد کند.

دیبالا پیش از این مورد مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بود، اما دستمزد درخواستی ۷ میلیون یورو در سال او باعث شد تا این دو باشگاه قید خرید او را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اتلتیکومادرید قصد دارد شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند.

یوونتوس با طرح معاوضه دیبالا با آنخل کوریا از اتلتیکومادرید استقبال می‌کند، اما سیمئونه ترجیح می‌دهد کوریا را حفظ و مهاجم آرژانتینی یوونتوس را هم به ترکیب تیمش اضافه کند.

این مهاجم ۲۷ ساله که از سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه یوونتوس است، تاکنون در ۲۵۳ بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و ۱۰۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: شزنی در رادار دورتموند

انتهای پیام/

برچسب ها: اتلتیکو مادرید پائولو دیبالا یوونتوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس اتلتیکو مادرید پائولو دیبالا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد