Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت میزو در سال ۲۰۰۳ در اسکاتلند تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دو هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند در چین فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید هستند و این برند طراحی و ساخت محصولات خود را در اسکاتلند و مونتاژ آن را در کشور چین انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت میزو از زمان افتتاح توانسته کاربران و مشتری‌های زیادی را جذب خود کند و در زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، تبلت، ساعت مچی هوشمند و ... فعالیت دارد و در حال حاضر هم ساعت مچی جدیدی را قرار است به بازار جهانی عرضه کند.

ساعت مچی جدید شرکت میزو چه مشخصاتی دارد؟

تاریخ معرفی ساعت هوشمند جدید Meizu Watch را شرکت میزو بعد از مدت‌ها اعلام کرده و قرار است ساعت مچی هوشمند این شرکت در روز دوشنبه آینده یعنی ۳۱ مه در کشور چین به بازار عرضه شود. همچنین این شرکت ویدئویی را هم با جزئیات و مشخصات بیشتر و چند تصویر از ساعت مچی هوشمند خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید

ساخت چیپست Qualcomm SM7325 جدید 6 نانومتری در آینده نزدیک / آنر 50 از چه چیپستی استفاده می‌کند؟

همانطور که انتظار می‌رفت شرکت میزو برای طراحی این ساعت هوشمند جدید خود از یک قاب مربع با گوشه‌های گرد و بند ساعت سیلیکونی استفاده کرده و طبق تاکید شرکت Meizu، این ساعت از پرچمدار پلتفرم Snapdragon Wear ۴۱۰۰ بهره می‌برد و قابلیت‌های eSIM را برای برقراری تماس به تنهایی به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت میزو ساعت هوشمند ساعت مچی هوشمند شرکت میزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان