Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:35:19 GMT

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در منوجان استان کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۰۰۶۹

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در منوجان استان کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی توکلی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این میزان سوخت قاچاق در عملیات پلیس منوجان از یک کاروان خودرویی قاچاق سوخت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ۱۵ دستگاه خودرو توقیف  شد.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور شبانه یک کاروان خودرویی قاچاق سوخت در محور فرعی منوجان ـ هشتبندی مطلع شد، گفت: بلافاصله موضوع  به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تیم های عملیاتی مسیر تردد این کاروان خودرویی را تحت کنترل قرار داند و ماموران به محض مشاهده خودروها در عملیاتی منسجم در چندین نقطه آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ توکلی  ادامه داد: در این عملیات ۱۲ دستگاه وانت نیسان و سه خودروی سواری توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی منوجان از دستگیری ۱۵ نفر قاچاقچی سوخت در این پرونده خبر داد و گفت: سرشاخه‌های این باند شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری آنان در دستور کار پلیس است.

سرهنگ توکلی  با بیان اینکه سوخت‌های کشف شده تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شد، افزود: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: مردم هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

برچسب‌ها قاچاق سوخت منوجان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت منوجان انتظامی قاچاق سوخت منوجان انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد