Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:40:45 GMT

فرماندار آمریکایی ارزهای دیجیتالی خریده است!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۱۳۲۱

فرماندار آمریکایی ارزهای دیجیتالی خریده است!

فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وایومینگ را به ایالت پیشرو تبدیل کنیم. 

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو فاینانس، فرماندار ایالت وایومینگ در جریان حضور در یک کنفرانس ارزهای دیجیتالی اعلام کرد که دارای تعدادی ارز دیجیتالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک گوردون نخستین فرماندار آمریکایی محسوب می شود که چنین آشکار از ارزهای دیجیتالی حمایت می کند. او همچنین از اجرای یک برنامه با اعتبار ۶۰ میلیارد دلار در سطح این ایالت برای بهره بردن بیشتر از فناوری بلاک چین در اقتصاد وایومینگ خبر داد. 

کیتلین لونگ- فعال ارزهای دیجیتالی- در واکنش به این اظهارات گفته از اینکه فرماندار دارای ارزهای دیجیتالی بوده خبر نداشته است. 

فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وایومینگ را به ایالت پیشرو تبدیل کنیم. 

گوردون با اشاره به تلاش چین برای راه اندازی یوان دیجیتالی و تبدیل شدن به کشور پیشتاز در این عرصه گفت: وقتی می توانید بیتکوین بخرید و با آن ارزش پول خود راحفظ کنید پس استفاده از آن باعث خواهد شد اقتصاد ما در نهایت قوی تر شود. کار وایومینگ در تبدیل شدن به رهبر جریان استفاده از ظرفیت های ارزهای دیجیتالی دشوار است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چه بیشتر از آن ها بهره ببریم. 

قرار است برخی از صرافی های بزرگ در زمینه توسعه استفاده از ارزهای دیجیتال با این ایالت همکاری کنند. صرافی کراکن قرار است در عرصه بانکداری با فناوری بلاک چین به توسعه زیرساخت های ایالتی کمک کند و شرکت ریپل هم کار توسعه استفاده از ارزهای دیجیتالی در فرایند خرید را بر عهده گرفته است. با این حال بسیاری از ایالت های دیگر آمریکا هم در تلاش اند تا در مسابقه تبدیل شدن به قطب برتر ارزهای دیجیتالی، گوی سبقت را از سیار رقبا بربایند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی ارزهای دیجیتالی بلاک چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم

تصاویری از لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل‌کشی اسرائیل را ببینید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال